Geslacht te ontdekken aan hartslag??

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ben vandaag naar de VK geweest en daar kreeg ik te horen dat ze dacht dat het een   jongentje was (ik ben 37 weken en we wilden het geslacht nog niet weten). Dit kon ze zien aan de hartslag. Van een jongen schijnt deze langzamer te zijn dan van een meisje. Dit was mij niet bekend.
Hebben jullie dit eerder gehoord? En weten we dus nu dat het een jongen wordt?

Groetjes,
Levis mom

bij ons klopte het wel bij mijn zoon was de hartslag tussen de 120 en 130 en nu krijgen we als alles goed gaat en meisje de hartslag is steeds tussen de 130 en 140 .

Hoi Levis mom.

Wij weten ook niet wat het wordt maar volgens mij kan je niet het geslacht "raden" door af te gaan op een snelle / trage hartslag.
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.

Onze beeb heeft eigenlijk altijd een snelle hartslag, 150 / 160. Hij / zij heeft er nog nooit onder gezeten. Wij zouden dan dus een meisje moeten krijgen.
Nou is het grappige dat wel iedereen zegt dat ze denken dat we een meisje krijgen. Dus ik ben benieuwd.

Kruimel

Hey,

Ik krijg dus ook een meisje en ze heeft dus ook een hoge hartslag dus hier zou het wel kloppen,weet niet dat je hierop mag verdergaan maar heb er toch ook al van gehoord dat die van een meisje sneller is dan van een jongen...
Ben wel benieuwd of het nu bij jou ook zal kloppen :)
Liefs orchideke

Hoi,

Staar je hier niet op blind hoor! Bij ons was het in het begin ook heel hoog en nu wat lager omdat het kindje groter wordt en het hart moet meer zijn best doen om het bloed rond te pompen.

Bij ons dacht ook een van de vk dat het een meisje zou worden aan de hand van de hartslag. We zullen het zien.

Syl

Hoi meid,

Ik krijg een jongentje en de hartslag is altijd rond de 130/140.
Maar de verloskundige had tegen mij gezegt dat alle baby's in je buik een hoge hartslag hebben.
Ik heb mijn verloskundige niet verteld wat het word.
En heb haar ook nergens over gehoord.
Dus ik zou het niet weten.
Wel mensen in mijn omgeving heb ik er over gehoord.
Maar ik geloof er eigenlijk niet in.
Net zoals ze zeggen dat ze kunnen zien hoe je je buik draagt of het een jongen of een meisje word.
Nou dan heeft iedereen het fout.
Iedereen denkt dat ik een meisje krijg.
Maar dat hebben ze mooi mis.

groetjes mirjam (37 weken precies)

Vorige week bij de VK was de hartslag van onze kleine relatief laag, toen had zij ook op de lippen om te zeggen "zal wel een jongen zijn". Maar deze week was de hartslag weer een stuk hoger. Volgens mij hangt het er erg van af hoe beweeglijk de baby op dat moment is. En inderdaad, vorige week lag 'ie lekker te dutten, en deze week was 'ie net z'n circusact aan het opvoeren! Hihi, de doptope kreeg nog een schop...

Terug
Bovenaan