Geslacht tweeling

Zoals jullie weten ben ik in verwachting van een tweeling.
Ik heb 7 Januari de 20 weken echo.
Erg spannend.
Maar wat ik me af vroeg, als je zelf het idee hebt wat hun geslacht is klopt dat dan meestal.
Mijn gevoel zegt heel sterk 2 meiden...
Ik hoor heel vaak als je dat voelt is t vaak ook zo, wat is jullier ervaring?

Gr Marielle

hoi marielle,

ik zelf ben zwanger van ons 4de kindje,en hoor thuis in het juliforum maar kwam ff een kijkje nemen.
bij de eerste had ik heel sterk het gevoel dat het een jongen werd het is ook een jongen geworden.
bij de tweede zei ik tegen mijn vriend, het worden er denk ik 2 toen ik met 7 wkn een echo kreeg waren het er inderdaad 2, waarna ik zelf het gevoel had dat het meiden waren en het zijn idd meiden geworden.
nu bij de 4de, ik ben nu 12 wkn en 1 dgn zwanger denk ik dat het een jongen wordt.
of het klopt is nog ff wachten, mij maakt het niet zoveel uit heb liever dat het gezond is.

vind het wel leuk dat je zwanger bent van een tweeling, brengt leuke herinneringen bij me boven.
ik hoop dat je net zo een fijne zwangerschap heb als ik heb gehad van de 2-ling. ik heb echt nergens last van gehad. alleen dat ze een paar weken te vroeg waren ze zijn met 35.5 wkn geboren, maar ze mochten na 11 dgn al mee naar huis, waar ze nu groeien als kool!!!!!

nou duurt niet lang meer tot het 7 januari is en dan zie je het hopelijk als ze goed liggen.
veel ss met je zwangerschap en veel plezier met je kindjes.

groetjes esther moeder van 3 en 12 wkn zwanger

Hoi Esther

In principe maakt het mij ook niks uit.
Ik ben heel blij met me wumpjes...
Was zondag jarig en heb vandaag lekker geshopt voor ze..
Zo veel leuker dan voor je eigen..
De misselijkheid word wel minder en de vermoeidheid blijft wel...
Begin wel me bekken te voelen na lang zitten liggen of lopen.
Dus maar ff achter fysio aan..

Gr Marielle

Tja.. ik had bij mijn zoon wel duidelijk vanaf het begin dit is een jongen...

Maar deze had ik echt geen idee, en blijkt nu een meid te zijn... dus had ik het goed dan?? Wel had ik met 5 wken een roze pakje gekocht.. dus zou het onbewust toch aan een meid hebben gedacht.

Bij mijn zoon had ik trouwens ook met 5 weken een jongens kleding stuk gekocht... hihih...

Weet je al of het een een-ei of 2 -ei tweeling is?

Ik was er van overtuigd dat het een jongen zou zijn.
Het wordt een meid...
Mijn moederlijk instinct werkt dus nog niet optimaal haha!!
Maar goed, het is de eerste, moet er nog even "inkomen".
Veel plezier bij je echo Marielle!!

Liefs Sonja

Ben heeel erg benieuwd!

Ik was er zeker van dat ik een jongetje in m'n buik zou hebben, nou... het was dus een meid!!

Weet je al of het een of twee-eiig is?

Heeel veel plezier bij de echo, het is echt helemaal fantastisch hoor!

Terug
Bovenaan