Geslacht van het kindje

Meestal kijken ze bij de 20 weken echo naar het geslacht als je het wilt weten.
Wij willen het niet weten. Bij de eerste had ze zich bijna versproken haha, maar ze hield zich net op tijd in.

gr Linda mama van charlotte

hoi,

ik heb gelezen dat je het al kan zien vanaf week 14/15 maar omdat bij de meeste dames de volgende echo pas is met 20 weken, zie je het dan pas.. maar als je de prenetale test doet.. heb je met 14 weken een echo.. en dan kan je het misschien al zien..

liefs mij

hallo, met ongeveer 12 weken gaat de ontwikkeling van het geslacht beginnen. maar het is dan nog niet te zien. inderdaad wat de andere ook zeiden, met 20 weken kan er naar gekeken worden.

willen jullie eigenlijk weten wat het wordt?
ik wil het heel erg graag weten, ben ontzettend nieuwsgierig. maar ik denk niet dat we het doen. ik kan namelijk mijn mond niet houden. en  ik zou het niet leuk vinden als iedereen het al weet.

groetjes an

Ben benieuwd of het een jongen of meisje wordt. Als het zichtbaar is op de echo, dan willen we het weten. We houden het dan wel voor ons, want zowel mijn ouders als schoonouders willen het niet weten.  Over ongeveer 8 weken is bij ons de 20 weken echo, dus nog even geduld.

Vrienden van ons wilden het ook wel weten bij hun kindje, maar het kindje lag zo opgerold bij de echo en hield de billen zo bij elkaar dat het niet te zien was! Nu al vol met karakter!

Hoop dat ie van ons het wat gemakkelijker laat zien! Maar ja, het is ook geen ramp om het niet te weten.

hallo

ik wil toch wel graag weten wat het word niet dat het me uitmaakt
alleen mijn broertje en schoonzus 2 meisjes hebben en me zwager en schoonzus
3 meiden en wij nu 1 jongen zou een jongen erbij wel leuk zijn

Terug
Bovenaan