Geslacht zien op 3-D echo bij 28/29 weken?

Wij hebben met 20 weken te horen gekregen dat we een zoontje krijgen!Ik zag eerlijk gezegd zelf geen piemeltje,maar wel een balzakje (tenminste,dat werd ons verteld).Het zal wel kloppen denken we,maar weet iemand of je met 28/29 weken als we 3-D pretecho laten maken nog een keer het geslacht kan zien?Of is het aan te raden om tussendoor eventueel nog een keer een geslachtsecho te laten maken voor de zekerheid? Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Volgens mij kun je het steeds beter zien, mits je baby niet verkeerd ligt. Wij hebben het regelmatig gezien (met de gewone echo's). Zijn vaak in het ziekenhuis ivm diverse klachten en heb nu al zoveel echo-foto's. Gelukkig is het nog steeds een jongetje. Anders zonde van de inmiddels klaar liggende blauwe pakjes...

Nog minder dan 7 weekjes!

Succes bij de echo!
 
Je kunt het inderdaad steeds beter zien maar je moet wel oppassen want de baby kan verkeerd liggen en na verloop van tijd wordt hij te groot zodat je alleen nog maar stukjes ziet.

Wij hebben het maar 1x (bij de 20 weken echo) kunnen zien.

Overigens zegt dat ook niet altijd wat want bij vrienden van ons is tot aan het einde toe verzekerd dat ze een dochter zouden krijgen en het was een jongen. Hadden niet eens een naam toen hij geboren werd.

groetjes en succes!
 
Als je baby goed ligt dan kunnen ze het zeker nog een keer zien. Bij ons zeiden ze met 20 wkn dat het een meisje was en bij de 3d echo met 26 wkn werdt dat nog een keer bevestigd. Maar helemaal zekerheid heb je nooit. Want ze mogen het niet met 100% zeker zeggen. Dus zou voor de zekerheid gewoon twee namen kiezen.
 
Ja hoor dat moet je wel kunnen zien, mits de baby goed ligt... Zou er zeker om vragen!! Wij krijgen een meisje, dit hoorden we bij de 20 wkn echo. Ik krijg vrij regelmatig een echo, vw medische problemen en gisteren voor de, ik geloof, vijfde x nog maar een keer bevestiging gevraagd haha. De schaamlipjes waren overduidelijk in beeld ;-)

Ik zou 1 x toch spannend vinden om op te vertrouwen...
 
Ik had 2 keer gehoord dat het een jongen zou worden en de laatste echo zeiden ze een meisje. Het is toch een jongen geworden. Ze kunnen er dus weleens naast zitten. En er lag er 1 op de afdeling toen ik ben bevallen die toch volgens de echo een meid zouden krijgen en alles roze hadden en toch een jongen kregen. Dat was mijn buurvrouw een paar jaar geleden ook gebeurd, dus ik had alles neutraal gehouden en alles zowel voor een meid en jongen in huis.
 
Ligt echt aan hoe de baby ligt. Bij de oudste moest ze met 28 weken goed haar best doen om het in beeld te krijgen, terwijl we het bij de jongste met 39.5 weken nog gezien hebben. Grappig, echoscopiste zette dat apparaat op mn buik en vroeg geschrokken of we wisten wat het was. Het was zeg maar het eerste wat in beeld kwam.... Wat als we het niet hadden willen weten, haha!
 
Terug
Bovenaan