Geslacht

<p>Wij zijn zo ontzettend benieuwd naar het geslacht. Laat voorop staan dat we de gezondheid het aller belangrijkste vinden! Wat denken jullie? <br /><br /></p><p>de eerste twee zwangerschappen weinig kwaaltjes gehad. Ochtend misselijkheid, bloedingen en extreme liefde voor chocola. Wij werden gezegend met twee meiden.</p><p>nu de derde zwangerschap, misselijk (heel de dag), pijnlijke borsten en al snel een buik te zien. <br /><br /></p><p>zo spannend allemaal! </p>

Ik was bij mijn dochter juist de hele dag misselijk 42 weken lang en veel aangekomen. Dus ik denk dat je toch echt moet wachtten tot de geslachtsecho. Hoe ver ben je nu?

Dat zegt allemaal niets ;) Als ik de bakerpraatjes moet geloven, dan zouden we eerst 2 dochters krijgen. We kregen 2 zoons. Nu zouden de symptomen wijzen op een zoon en we krijgen een dochter. 

@fynnzoe nu pas 13 weken. Het is zowiezo afwachten natuurlijk. Ben alleen zo nieuwschierig. 

@benb jij ervaarde dus wel twee hele andere zwangerschappen? 

Je kan er echt niks van zeggen! Hier wel twee keer heel misselijk geweest. Twee keer een jongen.
Bij de tweede gingen al mijn dromen over een meisje. Zo raar hoe je hersenen er mee aan de haal gaan haha.

Terug
Bovenaan