Geslacht

Hoi Allemaal,
Beetje een stomme vraag,
Ik baal... Ik heb gister een echo gehad met 17 weken, en daarop hebben ze het geslacht gezien en verteld, toen we thuiskwamen hebben we het meteen tegen allebei onze ouders verteld en toen kwam er een telefoontje van het ziekenhuis ( nog voor medicatie uitslagen) met de mededeling dat ze het geslacht voor 80% zeker weten.
En nu blijft het door mijn hoofd spoken, zou het dan wel goed zijn, nu heb ik het verteld en dalijk is het toch wat anders, ik vind het heel lastig, wat vinden jullie, met 17 weken, 80% zouden jullie er dan vanuit gaan dat het gewoon goed zit?

Ik zou nog even jullie ouders inlichten dat het 80% zeker is, voordat ze allemaal roze of blauwe spullen gaan kopen en het bij de 20-weken echo toch anders blijkt te zijn.

Hmmm ik blijf erbij ik vind het tricky, ik voelde dat het een knulletje was. Tegen mij zeiden ze nee 99,9% een meid! Op de babywatcher zag ik met 18/19 wk toch echt een balzakje voorbij drijven ? 20 wk echo toch echt een knul ? bij de 20 wk echo weten ze het echt wel zeker. Wacht die gewoon af. Vraag familie om niet al belachelijk veel te gaan kopen ?

Ik heb beide keren met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen en bij ons was er beide keren geen twijfel over mogelijk.
Ik verwacht dat het dus wel klopt. Maar dat ze zichzelf wat proberen in te dekken.
En dan nog. Als straks met de 20 weken of na de bevalling een ander geslacht blijkt,  niemand zal minder van de kleine spuit houden toch???

Dat is het ook zeker niet, wij zijn met allebei echt heel blij want het is een lange lastige weg geweest, het is meer dat ik nu baal dat ik het nu al tegen ouders verteld heb, en bang ben dat het dan niet klopt zegmaar, en voor mn gevoel duren die 2.5 week nu tot de 20 weken echo nog heel erg lang...

Kan je mischien echo fotos plaatsen dan kunnen wij meekijken. Ik hsd zelf met 13-14 weken een echo bij mij zag je 100% dat het een jongetje was mischirn dat je dit via echo fotos kunt zien. Het blijft wel altijd spannend ?

Op de echofoto ligt ie er niet goed voor om het te zien denk ik. 
Wij hebben destijds met 14 weken een geslachtsbepalingsecho gedaan. Daar bleek het een meisje. Zeker weten zeiden ze. Ik heb het daarna wel aan mijn ouders verteld, maar met de mededeling erbij dat ik er zelf pas zeker van zou zijn als het met 20 weken nog steeds een meisje is. Ik had vooraf namelijk genoeg verhalen gelezen waarbij het niet klopte. Al zal het meestal wel zo zijn hoor. Maargoed mijn ouders stonden er dus ook zo in, even afwachten of het klopt.

Terug
Bovenaan