Geslacht?





Weet iemand hier wanneer je kan zien of het een meisje of een jongen is.
Ben erg benieuwd naar wat er nu in me buik groei, ik hoop voor me vriend dat ie een zoon krijg daar hoop hij namelijk zo op.






Kus JoJo



 
Ze zeggen dat het vanaf 16 weken goed te zien moet zijn. Bij onze zoon is met 19 weken een uitgebreide echo gedaan, en we konden er niet omheen dat het een knul was! Dat was heel goed te zien. Maar het hangt er maar vanaf of de kleine ervoor wil gaan liggen. Mijn nicht heeft het beide keren niet van te voren geweten. De kinderen hebben allebei met de billen naar het echo apparaat gelegen, en wilden niet draaien!Zij werd dus verrast bij de geboorte.

Groetjes, Kat
 
Hallo Jojo,

Zover ik weet kunnen ze het geslacht zien tussen de 18 en 20 weken!
Zou je het graag willen weten of wil je dat het een verrassing blijft?

Gr. Leen (21 weken)
 
Ik wil het eigenlijk wel weten...
Ik heb nu zoveel spullen voor een meisje en ze moeten de kamer delen dus als het 2 meisjes zijn kan ik een andere kant opdenken met decoreren enz.
Heb nu een idee van Lime en Turquase...
Maar met  2 meiden toch beetje roze en lila denk ik...
 
Hee hallo,

Mijn tante is pretechoscopiste, en volgens haar kun je met zekerheid het geslacht rond de 20 weken vaststellen, als je nog 19 wk zwanger bent durft ze het niet met zekerheid te zeggen, dus als je voor een pretecho gaat, zou ik dat als ik jou was met 20 weken doen.. Een pretecho is overigens het mooiste vanaf de 28 weken omdat er dan(zeker bij 3d echo's) wat meer vet op je baby zit...

Kijk anders voor echoplaatjes op de site van mijn tante: www.babyechoson.nl

groetjes
Manky
 
Terug
Bovenaan