Geslacht ..

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij zouden graag willen weten wat het geslacht gaat worden en ik heb 11 Juli mijn eerste echo.
Nu is mijn vraag of ze dat dan (misschiennnnnn ) al kunnen zien.
Hoever ik precies ben weet ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk persoonlijk dat ik verder ben dan 12 weken.
Maar goed tot de echo weet ik dat natuurlijk niet zeker.
Zijn er mensen die mij kunnen vertellen of het mogelijk is? Zoniet moet ik wachten tot ik 20 weken ben en dan een pretecho laten doen, want volgens mij krijg je bij Agis met 20 weken de echo niet vergoed.
Maar stiekem kan ik niet wachten .
Zijn er mensen waar het al voor de   20 weken is vastgesteld?

Groetjes,

Tamara

hoi hoi nee dat is nog te vroeg om het geslacht te kunen zien dat kunnen ze pas met 16 weeken was bij mij oook zo en kreeg met 20 weeken een uitgebreiden echo in het ziekenhuis maar die kreeg ik gewoon vergoed hoor liefs jolanda

Hoi,
Bij mij was het met 18 weken nog niet goed te zien, met 20 weken wel. Ik denk dat je nog even geduld moet hebben.
Groetjes Rene 26w & 2d

Hoi   hoi

met 20 weken kunnen ze zien wat het word. en ja dat hebben wij dus ook laten doen en ik kan je verzekeren dat ik er erg blij mee was toen ik het hoorde.
want nu komt er een jr bij ons

hoi, nog gefeliciteerd met je zwangerschap

en je  krijgt wel vergoed als je 20wkn echo gaat doen
en ik ben ook verzekerd bij agis, en ik krijg hem wel vergoedt,

gr hanane

ja helaas zal je nog even moeten wachten het is inderdaad pas bij ongeveer 20 weken te zien wat het is.

ondanks dat ik bijna elke week een echo krijg moesten wij nog langer geduld hebben omdat ons hummeltje het geheim niet prijs wilde geven.

Maar sinds 4 weken weten we dat een kleine meid bij ons het gezin zal verijken.

Ik hoop dat je niet al je nagels zal op knabbelen en het nog even kan volhouden.

Liefs Leona

hoi

Ik heb vorige week een pret echo gehad toen was ik 17 week ik kon ook niet wachten ze konden goed zien dat we nog een meisje erbij krijgen.
En mijn vriendin is 2 dagen na mij gegaan toen was ze 18 week en konden ze ook goed zien dat ze een jongen krijgt.

groetjes mama22

Zo te lezen moet ik dan nog even geduld hebben (het is zo moeilijk soms )
Maar morgen hoor ik hoe ver ik ben in mijn zwangerschap, dus misschien hoef ik dan toch niet zo heel lang meer te wachten en ben ik iets verder dan ik zelf denk.
Ik  wil het zekere voor het onzekere nemen en dan rond  week 20 een pret-echo laten maken zodat ik er zeker van ben dat ze het kunnen zien (en hopen dat de kleine ook meewerkt natuurlijk)

En Leona het is inderdaad nagels bijten van de spanning, maar wel ontzettend leuk !!

Terug
Bovenaan