geslacht

A

Anoniem

Guest
Wanneer kunnen ze op de ecjo het geslacht van het kindje zien, ben namelijk zo benieuwd. Ik denk een meisje maar dat komt omdat we al een meisje hebben denk ik.

Hoi hoi,

Ik dacht dat ze dat met 20 weken kunnen zien, maar weet het niet helemaal zeker. Wij wisten tot bij de geboorte niet wat het geslacht was, maar ik denk dat ik bij een tweede wel wil weten wat het is. Of toch juist weer niet, lekker spannend.....

groetjes mirjam

Als het een jongetje is kunnen ze het best snel zien als hij er goed voor ligt. Bij ons derde kindje zagen ze met 13 weken al dat het een jongetje was. Met de 20 weken echo  kunnen ze het bijna altijd wel zien.

groetjes chimene

Hoi Miekke,

Met de 20 weken echo kunnen ze het zien maar de man die onze echo toen deed wilde het niet zeggen. Hij zei dat we daar niet voor kwamen . Wij hebben toen een pretecho moeten doen om het te weten te komen en zij raadde aan om het rond 27 weken te doen omdat het dan het duidelijkst was. Maar met de 20 weken echo kunnen ze het wel zien. Ik hoop dat jij een leuker iemand hebt die het wel wilt bekijken

groetjes Linda

hoi,

bij onze Mart zagen mijn zusje en ik met 13 wk een frummel tussen zijn benen, en met 17wk werd het helemaal bevestigd.

helemaal zeker kun je het nooit weten, maar met 20wk kunnen ze je wel meer vertellen

groetjes simone

Terug
Bovenaan