Geslacht

Hoi,

Wij willen het zelf heel graag weten, het maakt ons verder  niet uit wat het wordt, maar we willen het wel graag weten.
Dit hadden we ook bij de eerste. Mijn  vriend was er van overtuigd dat  de eerste  een jongen zou worden (zijn hele familie bestaat uit jongens) en schrok wel even toen hij hoorde dat het een meisje werd.
Ik vond het gewoon leuk om te horen.

Groet

Mama van kim

Wij willen het ook weten, meer vanwege de inrichting van het kamertje. Ik ben echt iemand die dan een typische jongens of meiden kamer wil maken. Ik weet natuurlijk dat je nooit 100% zekerheid hebt, maar dat risico neem ik, haha! Ik denk dat we het familie en goede vrienden wel vertellen maar liever niet. Maar als je het dan helemaal niet verteld kan je ook de babykamer niet laten zien.......haha, nou ja, nog 10 weekejs engeveer en dan weten we wat het word.

Hoi,

Nee wij willen het niet weten wat het wordt. Bij de eerste wilden we het ook niet weten en dat is ons goed bevallen. We hebben er toen een leuke neutrale kinderkamer van gemaakt die later aangevuld werd met roze dingetjes.

Ik vind de verrassing en de spanning juist het leuke. Voor mij zou de spanning er wel af zijn als we het wisten. Dus nee hier komen we er pas achter na de geboorte!!

gr Linda mama van Charlotte

Hallo,
Wij willen het wel graag weten, maar dit heeft te maken met een erfelijke ziekte die ik wellicht met me mee draag. Bij een jongen is de kans 50% op een oogziekte, en bij een meisje tussen de 0%  tot 25%.
Niet dat we dan iets weten als we het geslacht weten, maar toch....
groetjes Jacky

Hallo,

Bij de eerste spruit wilden wij het weten. We waren beiden veel te nieuwsgierig om het geslacht. Alhoewel het echt gelijk is natuurlijk. Deze keer twijfel ik of ik het wel wil weten. Mijn man zou het graag wel weten, maar ik zou het erg spannend vinden om het pas te weten te komen bij de geboorte. Dat moet toch te gek zijn, denk ik! Ook is het moeilijker om je niet te verspreken tegenover anderen die graag uitvissen wat het wordt. Voor mij mag het gerust een geheimpje blijven tot aan de bevalling!

Hallo,

Wij willen het niet weten. Bij ons zoontje wilden we het ook niet weten. En dat is ons goed bevallen. Dus nu wachten we weer gewoon af tot hij/zij geboren is. Ik vind dat ook wel weer spannend, wat het voor ons ook weer leuk maakt. We hebben een leuke neutrale babykamer. Nu staan er natuurlijk wel stoere jongensdingen in, maar die verhuizen straks met Tijs mee naar zijn nieuwe kamer.

Het enige wat ik wel moelijk vond, was neutrale babypakjes te vinden. Bijna alles is inmiddels helemaal op jongens of op meisjes gericht, wat ik wel jammer vind.

Verder heb ik de afgelopen paar jaar bij 4 stellen gehoord waar ze het toch niet goed hadden gezien op  de echo. Meestal was het zo dat ze te horen hadden gekregen dat het een jongetje zou worden, maar dan bleek het toch een meisje te zijn.

Groetjes,
Leeuwtje

ik zou het wel weer willen weten, idd voor de babykamer en voor de kleertjes.
Kan ik alle oude spullen van lars weggooien, of gaan we ze straks hergebruiken..
Zelfs mijn moeder wil het deze keer weten...hahaha die wil ook vooruit gericht kunnen shoppen

manon

Terug
Bovenaan