GESLACHT ??????

A

Anoniem

Guest
Hoi zwangere vrouwen,

Ik lees al jullie verhalen en wat mij erg opvalt is dat jullie bijna allemaal het geslacht weten..
Wij willen het dit keer NIET weten.
Bij onze zoon, Xander wilde mijn vriend het wel graag weten, maar ik niet... Toen we toen een pretecho hebben gemaakt heeft de echovrouw het geslacht laten zien aan mijn vriend, maar deze kon het niet voor zich houden... Een paar weken later hadden we al zoiets van "raak ik ooit weer zwanger dan willen we het niet weer weten"

Zelfs in de kinderzaak waar ik van de week was vroeg ik om universele kleertjes en zelfs de fabrikanten gaan er al vanuit dat iedereen het weet.

Zijn wij zo speciaal ?????

groetjes ida (25,1 dag zwanger)

Hoi hoi,

Als het er bij ons eentje was geweest, hadden wij het ook niet willen weten hoor. Bij de eerste wisten we het ook niet en dat heeft zn charmes.
Maar nu het er twee zijn, moet alles zo'n beetje dubbel, dus ook namen die een beetje bijelkaar passen. Ook met een nwe uitzet vinden we het prettig (eerste was/is een jongen, nu twee meiden).
Het was bij ons meer een practische kant.

Groetjes Bertine

denk dat het gewoon door de mogelijkheid die er is komt.
wij willen het wel graag weten, maar het is en blijft gewoon  persoonlijk.

een vriendin van mij vertelde juist dat ze bij de bevalling niet opgaf omdat ze wilde weten wat het nu zou zijn een jongen of meisje.

wij vinden het gewoon leuk, echter hield onze kleine wurm zo'n positie aan tijdens de echo dat het niet te zien was....

en ik ken veel mensen die het ook niet willen weten hoor. dus zo speciaal is het niet. en inderdaad de fabrikanten spelen hier niet op in, die gaan juist ervan uit dat iedereen het wel weet. Ach gelukkig heb je veel spulletjes in het wit. En de kleinste maten kunnen ze toch maar heel even aan.

Hier nog iemand die niets wil weten hoor!!!! We zien het wel, ik vind het heerlijk om erover te fantaseren, en denken; als het en meisje is dan.....of als het een jongen is dan.......
IWij hebben het nog niet 1 keer geweten wat het werd. En daar heb ik altijd van genoten.
We hebben trouwens genoeg jongens kleertjes en ook wel veel neutrale kleding, maar voor een meisje heb ik maar 1 stelletje (zelf net gekocht, kan het altijd als kraamkadootje weggeven.), want onze dochter is aan het begin van de zomer geboren, de jongens in de winter, voorjaar en zomer.....

We zien wel, ben wel heel benieuwd!!!

Liefs Hilma

Hier nog iemand die het niet weet of wil weten.
Bij onze eerste was het een verrassing en nu weer.
Heb wel het gevoel dat het een jongen word dus wie weet.
We zullen het in dec weten.
Gr lisette

Hoi Ida,

Ook wij zullen tot aan de geboorte niet weten wat het geslacht zal zijn. Dat heeft,  voor ons  niets te maken met niet willen weten...Maar wij hebben de verleiding kunnen weerstaan om er tijdens de echo niet naar te vragen.
Tuurlijk branden wij ook van nieuwsgierigheid, zoals denk ik alle aanstaande ouders, maar wij vinden het verrassingseffect straks  bij de geboorte  zo'n bijzonder moment dat wij  dat niet  vooraf willen te weten.

Groetjes Annette
ps. ik hoop je snel weer es te spreken op de msn.

Nou hier nog één hoor die het niet weet. Ik heb de 20-weken echo gehad en toen vroeg de gyn ook of wij het wilden weten, maar nee dus.
Bij de pretecho volgende maand zullen wij het ook niet bekijken.
Wij vinden de verrassing als ik bevallen ben veel te leuk. Bij onze eerste wisten wij het ook niet.

En inderdaad waren de mensen die het wel wisten een aantal jaren geleden de uitzondering. Door het aanbod van de 20 weken echo zijn nu de mensen die het niet weten de uitzondering.

gr mama van MD

PS ik heb van de eerste nog neutrale kleertjes en als je eenmaal bevallen bent, krijg je genoeg kleertjes en kun je gauw genoeg nog kleertjes halen.

Ook de gordijnen die ik heb uitgezocht, die kun je zo bestellen zodra je bevallen bent en dan is het met een paar weken ook klaar.

Hallo,
Ook wij zijn "ouderwets"en willen het niet weten. Voor die eerste week gewoon allemaal simpele witte pakjes, vind ik toch ook heeeeel lief staan! Bij ons zoontje wisten we het ook niet, en dat vonden we erg leuk. Voor ons was het moment zo bijzonder, toen hij al een dikke 5 minuten was geboren vroeg de vk: willen jullie nog weten wat het is?
Ik vind het wel heel opvallend dat zoveel mensen het nu wel willen weten, zal vast ook met de 20 weken echo te maken hebben. Wij fantaseren nog een paar maandjes verder!

Groetjes Soela

Terug
Bovenaan