Geslacht...

Hoi allemaal,

Mijn man en ik vroegen ons af of we nu het geslacht al kunnen zien op de 14wk echo?
Volgens een aantal pagina's op internet kun je het wel al zien, maar ik vind het wel heel vroeg.
Als wij de echo zo bekijken lijkt het een jongetje... haha. We hebben de foto al ingescand en vergroot maar ja, ik heb er ook niet echt verstand van.
Weet iemand dit?

Liefs Chantal

Hoi,
De buitenkant van het geslacht is dan al ontwikkeld/te zien, maar het is wel heel vroeg hoor! Ik heb gehoord dat het zeker dan vaak fout gezien wordt! Ik zelf heb het pas te horen gekregen met 18-20wk
Nog een paar weken, op de 20wk echo kunnen ze je dat wel vertellen(als de beentjes niet tegen elkaar liggen,,haha)

Gr MJ

Ja vond het zelf ook erg vroeg en ook al niet heel erg waarschijnlijk...
We willen het liever ook niet weten. We willen toch nog 1 ding aan een verrassing over laten, al ben ik wel heeeeeel nieuwsgierig. hihi.

Liefs Chantal

Hahahah grappig als je het niet wilt weten en dan toch de echo vergroot om het toch even goed te bekijken!!!
Bij ons heeft de nieuwsgierigheid tot nu toe al 2 keer gewonnen, nou ja ik wou het beide keren graag weten maar mijn vriend niet. Dus besloten we om het dan beide maar niet te weten!
Bij de 1e won zijn nieuwsgierigheid het 5 min voor de 20 weken echo van hem en bij de 2e was gaf hij zich eerder gewonnen hahahaha. (3 weken voor de 20wk echo)
Nu is hij er helemaal vlot uit, wij willen ook dit keer het geslacht weten.

Groetjes Anne

ik heb ooit s gehoord:
een jongetje heb een schildpad
en een meisje een hamburger ;)
het geslacht lijkt daarop dan :p
hahaha
ik heb geen idee of je het dan al kunt zien
helaas heb ik ook geen echos meer en moet ik wachten tot 20 weten, wij willen wel heel graag weten wat het word

liefs ilona

Terug
Bovenaan