geslacht

hallo

ik ben nu 28 weken zwanger
en ik was benieuwd wat jullie voor geslacht op de echo kunnen zien
http://www.youtube.com/watch?v=NPJcXr6ZMWg

wie oh wie durft het te zeggen

 
ik denk een meisje:D
ik wordt er zo zenuwachitg van als ik naar iemand anders zn echoo video kijk hoe ga ik reageren bij die van mij.echt heel mooi kloppent hartje ik moet er van huilen als ik het zie :D is zeker een fantastisch gevoel
 
ja volgens mij een meisje.. ik zag niet iets wat wij wel zagen haha:p en dat van ons wat duidelijk te zien...
maarja zo'n ster ben ik ook niet om het te zien....

fijne zwangerschap!
 
Ik ga voor een jongen, de koffieboon zoals die bij onze kleine zichbaar was heb ik niet kunnen ontdekken.

geslacht is echter niet het meest belangrijk. Volgens mij was alles en zag alles er goed uit. Gefeliciteerd, fijn voor jullie.

succes verder met en in de zs.

liefs Henny
 
Ik zou het niet weten, weten jullie het zelf ook niet?? Dacht net wat komt die stem me bekend voor... ik ben met de 20 weken echo bij dezelfde geweest :D

maar op de gok ik ga voor een jongen
 
ja
dat is het nauw ik heb van de meneer in kwestie een envelop met blauw witte sokjes gekregen
en de foto die van het geslacht is gemaakt is erg onduidelijk van toen hij/zij niet goed maar mijn verloskundige gaat volgende keer even kijken

dus ja wij gingen er van uit een jongen(we hebben al 2 meiden) omdat ik dus ook niks kon zien wat ik daarvoor wel heb gezien bij de meiden maar we zien wel
ja tuurlijk is het niet het belangrijkste
alles is goed gelukkig
en moet nog 12 weken dus het gaat hard
 
Terug
Bovenaan