Geslacht

Hoi meiden,

Willen jullie het geslacht van jullie kindje graag van te voren weten?

Wij wel, vorige x ook en ik vond het erg leuk, maar ook praktisch om het te weten..

Nee dat vind ik een verassing voor dan.
Al snap ik wel dat het praktich is dat zeker.
Dat is iets wat ik altijd heb gezegd mocht ik wanger raken dan wil ik dezelfde naam als mijn vriend dus trouwen en wil niet weten wat het word.
Al vind ik het in mijn omgeving met kado's wel makkelijk als ik weet wat het word. Zo heb ik nu 2 blauwe luiertaarten en 1 roze klaarstaan. Hoezo lekekr dubbel :)

hoi hoi

Wij willen, net als bij de eerste wel het geslacht weten. Kan echt niet wachten tot de 16 weken, want dan gaan we een pretecho laten maken.
Ik snap wel dat sommige mensen het niet willen weten omdat de verrassing er dan af is, maar voor ons is het ook een verrassing maar dan met 16 weken ipv 40 weken.
liefs,

Ja! wij willen het ook weten, en niet zo zeer vanwege het praktische, alswel dat we een lichte voor keur hebben, een knul s zeker net zo welkom, maar als we konden kiezen werd het een meisje ;-) knullen hebben we er 3 van (2 van mij en 1 van mijn vriend) en een meisje hebben we er maar 1 van, van mij, en dat meisje van mij, heeft dus ook een half broertje bij haar vader en 2 neefjes, is dus echt het enige meisje, maar zoals gezegd; een knul s net zo welkom hoor ;-)

Terug
Bovenaan