geslacht

willen jullie het geslacht weten?

in eerste instantie had ik zoiets van nee deze keer is het een verassing, maar wil het toch eigenlijk wel weten..... veel te nieuwschierig

ik wil het ook weten; al was het alleen maar omdat het zo praktisch is. Hebben twee jongens dus het zijn alleen jongens spullen dat we hebben. Iedereen denkt dat ik nu graag een meisje wil; terwijl me het echt niet uitmaakt! Nog een jongen is eigenlijk wel zo makkelijk; ben benieuwd wat het gaat worden. Moet nog geduld hebben tot het einde van het jaar!

Toen ik net zwanger was had ik het idee voorgenomen om het deze keer niet te weten. Bij de vorige zwangerschap wilde ik het absoluut weten, ben ook veels te nieuwsgierig.

Nu is dat plan helemaal gewijzigd. Ook uit praktisch oogpunt, net als Marijke. We hebben een zoon en nu kunnen het jongen/jongen, meisje/meisje en jongen/meisje zijn.

Ik denk zelf dat het jongen/meisje is, dat gevoel heb ik. Niet dat dat zoveel zegt hoor. Tijdens de vorige zwangerschap was ik er van overtuigd dat er een klein druk dametje in m'n buik groeide, maaarre Bram is allesbehalve een dametje.

Ik ben ook benieuwd wanneer we het weten, we gaan er geen pretecho voor laten doen.

Heb zaterdag een pretecho, ben dan 16 wk..
Heb ik bij de anderen nooit gedaan, maar ben nu ook zoooo nieuwsgierig!
Heb 3 jongens en heb toch wel stiekem een heeeeeel klein voorkeurtje voor een meisje. Het wordt zeker ons laatste kindje.
Niet dat ik teleurgesteld zou zijn met een jongen hoor, het is en blijft een wonder waar ik geel gelukig mee ben!

Groetjes!

o spannend San01 een tweeling wat leuk!!! (misschien had je het allang ergens gepost maar ben ik het of vergeten of overheengelezen, sorry)

Marijke24, voor ons eigenlijk precies hetzelfde. We hebben ook twee jongens en heb ook alleen maar jongens spullen en kleren etc. Dan is het wel makkelijk als je van te voren weet of je iets anders moet gaan shoppen.. Ik krijg ook regelmatig te horen.. en nu maar hopen dat het een meisje is he... Voor mij maakt het ook helemaal niet uit. Jongetje is makkelijk, ik weet hoe ze werken zeg maar. Een meisje zou natuurlijk ook leuk zijn maar is geen diepgegronde wens of zo. ik zelf heb wel een soort van voorgevoel dat het dit keer een meisje is. we zullen het zien. op zondag 9 december een pretecho en op 21 dec de 20 weken echo....

Hier ook een heel nieuwsgierige mama! We hebben twee jongens en ik zou het natuurlijk heel bijzonder vinden om nu een meisje te krijgen. Ach en als het een jongen is dan ben ik net zo blij, daarvan weten we idd hoe het werkt :) Ik zou ook wel even schrikken als het een meisje blijkt, kunnen we dat wel?
We hebben daarom besloten om deze keer lekker vroeg te gaan kijken, dus volgende wk met 16 wk een echo afgesproken. Vind het reuzeleuk, ga er samen met mijn man heen en dan houden we het tot de 20 wk echo lekker voor onszelf. Als het daarna nog steeds is wat het is dan mag, wie ernaar vraagt het best weten.

Terug
Bovenaan