Geslacht ???

nee wij willen het niet weten. Bij de andere drie ook niet, het is dan nog meer een kadootje als het geboren is....alhoewel het soms ook wel handig zou zijn het al eerder te weten...

wij hebben 29 november al een afspraak om achter het geslacht te komen, eerder wilde ik het niet weten, maar nu ik eenmaal zwanger ben ben ik zo nieuwschierig ook met betrekking tot de baby kamer kleertjes kinderwagen etc zodat je het toch een beetje aan het geslacht aan kunt passen ,,,, maar alles is welkom uiteraard !

ja we willen het weten. we hebben al 2 meiden en 2 jongens dus het wordt sowieso onze 3e zoon of dochter..... onze jongens hebben allebei een autistisch spectrumstoornis en voorbereiden is heel belangrijk. dus voor de geboorte al weten of het een broertje of zusje wordt en alvast wennen aan de naam is hier heel belangrijk. dat de geboortedatum niet precies vooraf bekend is, is al verrassing genoeg voor ze....
.

Wij willen het ook weten :), 17 december 16wkn echo, dan is het vast te zien! Bij de eerste wisten we het ook en ik vond dat toch wel heel prettig en praktisch

Terug
Bovenaan