Geslachtbepaling.

Hee meiden,
ik ben elke dag druk met alles aan het lezen alleen schrijf zelf niet zoveel.
Ik ben 15+3 weken zwanger, en heb donderdag in Zwolle de geslachtsbepaling, een vroege.
ik vind het zo spannend!, meer mensen die eerder zwanger zijn geweest die dat heeft gedaan? veel kennissen zijn er geweest en klopt allemaal perfect.

haha dat wou ik even delen,
Liefs

Ik ben deze zw schap ook geweest met 15 wk 4 dagen!
Pretecho en geslachtsbepaling..
Heb ik bij de andere kids ook zo vroeg gehad en klopte helemaal!

Have fun!!

Liefs

Ik breek even in vanaf het juli forum..

Bij mij deden ze bij mijn dochter pas een geslachtsbepaling vanaf 18 weken. Dit om toch fouten te voorkomen! Ik zou er nog niet helemaal op durven hopen tot de 20weken echo hetzelfde zegt!

Betty, dat valt echt mee hoor! ik heb al 4 kids en ze hadden het 4 keer goed.. daarbij komt dat de vk het nog bekeken heeft enz.. en tja je ziet het echt heel duidelijk als de kleine goed ligt!

liefs

Ik heb het de vorige keer met de 20 weken laten bekijken. Het klopte uiteindelijk wel, maar kregen met een andere echo toch het andere geslacht te horen. Wij hadden alles al neutraal gehouden omdat mijn buurvrouw dus een prachtig roze kamertje had en het toch een jongen bleek te zijn. Ook toen ik bevallen was van de eerste was er de week er voor ook 1 dat het niet klopte. Ze kunnen het niet altijd even goed zien. We laten het nu ook wel weer doen maar houden beide opties open. Na de geboorte kan ik altijd nog gaan shoppen voor een meid als dat nodig is. Wordt het een jongen dan zijn we snel klaar. De kleertjes zijn nog maar 1 jaar oud en erg kort gedragen.

heb 2 keer geslachtsbepaling gehad.. eentje met 18 weken en 1 met 20,5 week. bij beide zagen ze duidelijk een meid! en wij maar denken dat het een jongen zou worden :-D

heeeey meiden,

ik ben toch geweest vandaag en we krijgen een meisje! ik ben echt blij ( ook als het een jongen was, maar omdat ik het weet hihi) en geloof er ook wel in, ze kon het voor 98% beloven zo niet mocht ik terug voor een gratis 3D echo haha.

@pupke? en wat is het geworden?????

Liefss

Terug
Bovenaan