geslachts echo,s

hee dames

vroeg me af of er al dames waren die echo,s hebben van het geslag?
wij waren   gister op de 9maandenbeurs en ik liet toch nog een keertje checken oft wel echt een jongentje was   en ja hoor hier de bevesting

wat gaat het toch snel he

liefs

mama van caithlyn 03.03.2008

Hoihoi,

Zag net je echo foto's, maar eh, nu heb ik misschien een hele stomme vraag, maar ik kan er niets wijs uit worden!!!
Waaraan kan je nou echt zien dat het een jongetje wordt op die echo's?

sorry als het een hele stomme vraag is, maar ik weet gewoon niet goed waar ik naar moet kijken!!

x romaty

quote: romaty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2009 09:43:58'));

Hoihoi,

Zag net je echo foto's, maar eh, nu heb ik misschien een hele stomme vraag, maar ik kan er niets wijs uit worden!!!
Waaraan kan je nou echt zien dat het een jongetje wordt op die echo's?

sorry als het een hele stomme vraag is, maar ik weet gewoon niet goed waar ik naar moet kijken!!

x romaty

haha maakt niet uit als je op de foto klikt word die wat groter en dan zie je bij het woordje piemeltje witte dingentjes de 2buitenste zijn de balletjes en die na voren staat het piemeltje

liefs

quote: romaty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-02-2009 09:58:42'));

aha, nou dat moet je wel weten inderdaad anders zie je dat dus echt niet!!!
Wij willen het zelf niet weten, maar was toch wel ff benieuwd hoe en wat!!

x

nee wisten wij eerst ook niet hoor haha maar word allemaal verteld daar;)
heb je wel een vermoede wat het word of ??

x

eerlijk gezegd weet ik het helemaal niet dit keer.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik 9 maanden lang gedacht dat het een meisje werd, maar nee hoor, daar kwam ik maart 2008 toch echt een jongen tevoorschijn!!
Maar nu, een compleet andere zwangerschap, maar echt geen enkel gevoel erbij of het jongen of een meisje gaat worden.....
Ben wel nieuwsgierig, maar toch, vind het zo'n leuke verrassing...

Had jij gedacht dat je een jongen zou krijgen?

x

Terug
Bovenaan