Geslachtsbepaling 13 weken ervaring

<p>Hoi dames.. iemand ervaring met geslachtsbepaling bij 13 weken of die dat ook wilt gaan doen. Ik heb namelijk nu al geen geduld.... vind het zo spannend</p>

Eerder dan 15 weken word niet aangeraden. Dan is het vaak nog echt niet goed te zien. Ik zelf heb tot 20 weken echo gewacht. Ik wilde het gewoon zeker weten.

Dat is echt nog veel te vroeg. Toevallig van de week met bijna 13 weken controle gehad en het geslacht was nog niet te zien. Ik begrijp je opgeduld, maar je kunt beter nog mininaal 2-3 weken wachten.

Ik heb heb het met 13 weken laten doen en het klopt nog steeds (bijna 30 weken nu). Als je zoekt naar iemand met veel reviews of persoonlijke ervaringen en ern terugkeergarantie als ze het nog niet weet lijkt het me prima hoor! Ik ben in Barendrecht geweest. Zij vertelde dat ze het 3 keer zeker moet zien voordat ze iets mag zeggen. Als je het wilt weten, lekker doen (maar zoek wel een betrouwbare)

Wij met 14.4 geslachtsbepaling gedaan.. een jongen! Niet te missen ? nu 38 weken en inmiddels nog 4x bevestiging gehad dat het nogsteeds een jongen is. Wij hadden idd ook een terugkeer garantie bij twijfel! Succes en veel plezier!

Terug
Bovenaan