Geslachtsbepaling 14 weken

<p>Goedeavond,</p><p>Net onze geslachtsbepaling gehad met 14 weken en er was meteen duidelijk te zien dat het een jongetje is hij lag met zijn kontje voor de camera! Maar na alle verhalen te lezen over foute voorspellingen toch een beetje bang aan het worden of het wel of niet klopt.</p><p>Verandert het geslacht bijvoorbeeld nog als je het heel duidelijk hebt gezien of is het alleen als het nooit echt duidelijk te zien is geweest? Iemand ervaring hiermee?</p>

Ik denk dat als je duidelijk een piemeltje hebt gezien het wel duidelijk is ;) waarschijnlijk is het eerder andersom dat je bij een hele vroege geslachtsbepaling niks ziet en denkt dat het een meisje is, dat het dan misschien uiteindelijk nog een jongetje kan blijken. Maar in jouw geval lijkt me dat niet. 

Gefeliciteerd!!
Wij hebben met 15 weken een geslachtsbepaling gehad en toen was het ook duidelijk te zien dat het een jongetje was. Hij is inmiddels 5 maanden en ook echt een jongen ?

Gefeliciteerd!
Mij is verteld dat als je eenmaal duidelijk een piemeltje gezien hebt, dat dat vast staat. Maar als ze een meisje verdenken of twijfelen zou ik je aanraden na 16 weken weer te laten kijken.

Bij ons zagen ze met 15+6 ook een piemeltje. Ik heb er zelfs een echo van. Bij de 20 weken echo bleek het toch echt een meisje! Voor ins maakt het geen verschil. Maar het kan dus heel goed dat ze zich vergissen! En ook bij eerst een jongen te zien .... 

gho, bij mijn zus zagen ze een piemeltje, bleek achteraf een vingertje te zijn geweest...(maar die kans is natuurlijk wel heel klein he)

Ik had in België (woon aan de grens) met 13.4 geslachtsbepaling en was een meisje en dat klopte gewoon. Veel mensen uit mijn omgeving gaan daarheen, omdat ze het zo vroeg kan zien. En bij iedereen klopt t.

Terug
Bovenaan