<p>Hallo allemaal, </p><p>Vandaag zit ik op 15 weken en een paar dagen. </p><p>Wij hebben een 2d geslachtsbepaling echo vanavond... Wie heeft hier ervaring mee?</p><p>Bij mijn andere 2 kids heb ik netjes gewacht tot de 20 weken echo. </p><p>Maar omdat wij gaan trouwen van de zomer zijn we zo druk, dat mijn man het geslacht zsm wilde weten, zodat het kamertje afgemaakt kan worden dit weekend, zodat het helemaal klaar is voor de komst van de baby en we ons kunnen focussen op de bruiloft. (hij teminste, ik kijk meer uit naar de komst van de kleine hihihi) </p><p>Hebben meer van jullie deze echo gedaan? En bleek het vertelde geslacht toen ook te kloppen met de 20 weken echo? </p><p>Ik hoop dat ze het kunnen zien, elke keer als ze onze baby in kaart willen brengen is het een gedoe, hij/zij ligt dat verstopt, zegt ze iedere keer? </p><p>Heb dit bij mijn andere twee nooit gehad, maar ik ben nu wel iets forser dan normaal, misschien dat het daarom moeizamer gaat? </p><p>Ik hoor graag jullie ervaringen!! </p><p> </p>