Geslachtsbepaling 15 weken. Ervaringen?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Vandaag zit ik op 15 weken en een paar dagen. </p><p>Wij hebben een 2d geslachtsbepaling echo vanavond... Wie heeft hier ervaring mee?</p><p>Bij mijn andere 2 kids heb ik netjes gewacht tot de 20 weken echo. </p><p>Maar omdat wij gaan trouwen van de zomer zijn we zo druk, dat mijn man het geslacht zsm wilde weten, zodat het kamertje afgemaakt kan worden dit weekend, zodat het helemaal klaar is voor de komst van de baby en we ons kunnen focussen op de bruiloft. (hij teminste, ik kijk meer uit naar de komst van de kleine hihihi) </p><p>Hebben meer van jullie deze echo gedaan? En bleek het vertelde geslacht toen ook te kloppen met de 20 weken  echo? </p><p>Ik hoop dat ze het kunnen zien, elke keer als ze onze baby in kaart willen brengen is het een gedoe, hij/zij ligt dat verstopt, zegt ze iedere keer? </p><p>Heb dit bij mijn andere twee nooit gehad, maar ik ben nu wel iets forser dan normaal, misschien dat het daarom moeizamer gaat? </p><p>Ik hoor graag jullie ervaringen!! </p><p> </p>

Hoii ,

ik heb afgelopen maandag precies bij 15 weken de echo laten doen en was heel duidelijk een meisje :) 

leuk! Succes vanavond
liefs 

Wij bij 13 weken laten doen en bij 15 weken ook bevestigd dat het nog steeds zo was. Ze zullen niet zo gauw iets zeggen als ze het niet zeker weten.

Bij 15 wk kunnen ze t prima zien als t kindje goed ligt. Als ze niet kunnen zien vertellen ze dat ook, maar porren ze eerst in de hoop dat de baby wat verschuift haha. Veel plezier!

Hoi hoi, 
ik was nog net geen 15 weken en we konden heel duidelijk zien dat het een meisje werd :) met de 20 weken echo werd er ook naar gekeken en ja hoor toch echt een meisje :)  

Ik heb deze week met precies 15 weken een echo gehad maar het was niet te zien zei de vk.
In welke houding moet het kindje eigenlijk liggen zodat het goed te zien is vraag ik me nu af? Kindje was eerst van de zijkant te zien en later gedraaid met de rug/billen naar het beeld. 
Over een week nog een poging wagen met 16+3, daar mogen wij gratis nog een keertje voor terug komen. 

Terug
Bovenaan