Geslachtsbepaling echo

<p>Hoiihoii,</p><p>Even vraagje, wij hebben 26 januari geslachtsecho. Ben de 14+4 kunnen ze dan al met 100% zeggen wat het wordt?</p><p>Heb net verschillende dingen gelezen op internet. De een zegt is nog te vroeg ander zegt nee is al duidelijk te zien</p><p>???</p>

Hoi!
Wij hebben het met 15 weken gedaan en toen was het goed te zien, als ze twijfelen spreken ze (in ons geval) niets uit. 100% geven ze nog niet, meestal zitten ze wel goed maar kan ook wel eens anders uit pakken. Zo hadden ze ons laten zien dat het geslachtsdeel van meisje in het begin er bijna net zo uit ziet als dat van een jongen.  Bij de 20’weken echo krijg je vaak de bevestiging.   Heel veel plezier iig! Als ze het kunnen zien is dat natuurlijk heeeel leuk ?

Het is vroeg in de zwangerschap. 100% zeker kunnen ze het niet zeggen. Hoe betrouwbaar het is rond dat termijn durf ik niet te zeggen. Zou het aan de echoscopiste vragen. 

Ik was 14+5, de kleine lag met de billen tegen mijn buikkant 'en wilde ons duidelijk wat vertellen' ?. Er was geen twijfel over mogelijk, een meisje! Ik zei nog dat ik bang was bij de 20 weken te horen dat het toch niet klopte, maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken volgens de echoscopist. En inderdaad, nu bijna 27 weken en alle echo's die ik gehad heb: meisje!

Als t niet zou kunnen hadden ze je nog niet laten komen toch? Maar t hangt soms ook vd ligging van je kindje af, maar met goede apparatuur kunnen ze wel zekheid geven al hoor. En anders mag je vast terugkomen!

Uiteindelijk is er altijd een kans dat ze het niet kan zien. Jongetjes kunnen soms heel duidelijk zijn, maar het moet wel in het zicht komen. In ieder geval moet er dan 'iets' zichtbaar kunnen zijn en zijn ze niet meer van de nub afhankelijk. 

Terug
Bovenaan