geslachtsbepaling met 17 weken

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Komende vrijdag moet ik weer naar de gyn, ik krijg bij elke controle een echo. Hij had me verteld dat het dan goed mogelijk is dat ie zou kunnen zien of het een jongen of een meisje is. Ik ben dan 17 weken zwanger. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee, of het inderdaad goed te zien was en ook klopte?? Bij mijn eerste was ik 20 weken toen we het wisten, vandaar...

groetjes Martine mama van Lance, 16 wk 1 dg, 09-12-2006 uitgerekend vd 2e

Hoi,
Bij mij was bij 18 weken het geslacht niet duidelijk te zien, ze zei: het neigt naar een meisje. Maar misschien is het bij jou wel te zien want mijn ukkie ligt erg diep en de placenta lag er ook nog voor.
Met 20 weken kon ze het wel goed zien en inderdaad een meisje.
Succes
Groetjes Rene

Hoi Martine, zal je eventjes mijn ervaring vertellen... bij 16 weken zag de gyn. dat we een meisje krijgen en zei erbij dat het wel moeilijk te zien was. Bij 22 weken bleek op de echo toch echt dat het een jongetje is. Wij hebben dus 6 weken lang gedacht een dochter te krijgen en moesten toch heel erg wennen aan dit nieuws. Hou dus echt een slag om de arm!!! Nu, zagen wij overduidelijk balletjes dus zijn er zeker van dat het een ventje is en blijft maar gek was het het wel hoor...

Veel plezier bij de echo en Liefs S. (23 weken)

Terug
Bovenaan