<p>Hoi, </p><p>vorige week dinsdag, 18-09, hadden mijn vriend en ik de geslachtsbepaling gepland. Na 15 minuten zoeken en draaien hadden we nog geen zekerheid. De verloskundige vond dat ik even moest bewegen om het kindje in een andere houding te krijgen. Daaruit kwam ook geen resultaat. We planden een nieuwe afspraak en hielden die geheim voor familie en vrienden. </p><p>Donderdag 27-09 hadden we de bepaling opnieuw gepland. Maar je raad het vast al: het is te slecht zichtbaar. Ik was die dag 17 weken en 5 dagen zwanger.</p><p>Nu besef ik me dat ik best wel teleurgesteld ben. Komende zondag gaan we op vakantie en ik had graag dan samen met mijn vriend gevierd dat we het geslacht weten. Ons geheimpje tot na de vakantie. Maar dat zit er dus niet in... </p><p>Half oktober staat de 20 weken echo gepland, waarbij we dus hopelijk wel het geslacht kunnen zien. </p><p>Zijn er meer mensen die het graag wilden weten maar waarbij er onduidelijkheid bleef? Ik ben gewoon even een beetje teleurgesteld... </p>