Geslachtsbepaling te onzeker...

<p>Hoi, </p><p>vorige week dinsdag, 18-09, hadden mijn vriend en ik de geslachtsbepaling gepland. Na 15 minuten zoeken en draaien hadden we nog geen zekerheid. De verloskundige vond dat ik even moest bewegen om het kindje in een andere houding te krijgen. Daaruit kwam ook geen resultaat. We planden een nieuwe afspraak en hielden die geheim voor familie en vrienden. </p><p>Donderdag 27-09 hadden we de bepaling opnieuw gepland. Maar je raad het vast al: het is te slecht zichtbaar. Ik was die dag 17 weken en 5 dagen zwanger.</p><p>Nu besef ik me dat ik best wel teleurgesteld ben. Komende zondag gaan we op vakantie en ik had graag dan samen met mijn vriend gevierd dat we het geslacht weten. Ons geheimpje tot na de vakantie. Maar dat zit er dus niet in... </p><p>Half oktober staat de 20 weken echo gepland, waarbij we dus hopelijk wel het geslacht kunnen zien. </p><p>Zijn er meer mensen die het graag wilden weten maar waarbij er onduidelijkheid bleef? Ik ben gewoon even een beetje teleurgesteld... </p>

Ik heb met 14 weken een geslachtsbepalende echo gehad en je zag heel duidelijk dat het een jongetje was.. raar dat het nog niet duidelijk te zien is met 17 weken! Hopelijk kom je er snel achter

Met 17,5 week heb ik een geslachtsbepaling gehad. Ze konden het toen ook niet goed zien. Na een uur werd er gezegd dat ze het eindelijk had gezien: een jongen. Na 2,5 week hadden we de 20 weken echo en was het overduidelijk een meisje. Vaak wordt er gezegd dat als het onduidelijk te zien is, dat het een meisje is. Succes met nog even afwachten in spanning! 

Bij de eerste echo deed de verloskundige geen uitspraak over het geslacht. De tweede echo werd gemaakt door een andere verloskundige en zij sprak uit dat ze dacht dat het een jongen is. 
Heel stom, maar dat zegt mijn gevoel ook. Al sinds de test positief is zeg maar. 
Maar om ons daar aan vast te houden is nog zo onzeker. Ik was gewoon even teleurgesteld. Heb er gisteravond nog met mijn vriend over gesproken en die begreep mij wel. Toch fijn dat je dan elkaar hebt. 
We wachten af, gaan op vakantie en komen er daarna (als het goed is) achter wat het word! 

Ik kreeg ook bij de ene echo een jongen en bij de andere een meisje ? ik snapte er toen ook niks meer van! en het werd uiteindelijk ook echt een meisje! Snap dat je heel nieuwschierig bent en jammer dat je geduld nog niet werd beloond met de echo, nog even door fantaseren over zowel een jongen als een meisje! Hoop dat je een fijne vakantie heb en als je terug komt dan is het al bijna zo ver.. 

Bij ons was het met de geslachtsbepalende echo (15 weken) duidelijk te zien en nu met 32 weken nog steeds. (Een meisje) Ik ken ook mensen bij wie het kindje steeds niet goed lag en die het bij de 20 weken echo pas goed konden zien. Een collega heeft zelfs tot de bevalling in twijfel gezeten. Hun meisje lag elke keer niet goed genoeg.

Ik heb bij 13.4 weken in België een geslachtsbepaling laten doen. En was overduidelijk een meisje.
Ik zou ook teleurgesteld zijn! Hopelijk weet je het snel alsnog wat het wordt. Fijne vakantie!

Bij ons wou de baby niet goed liggen tijdens de geslachtsbepaling echo, we hebben er meerdere gehad en geen enkele keer lag ze goed. Bij de 20 week echo kregen we na nog geen 10 sec te horen dat we een Meisje verwachten!

Terug
Bovenaan