Geslachtsbepaling

Voor wie er het fijne van wil weten, ga naar deze site

http://www.zappybaby.be/forum_all/index.cfm/fuseaction/thread/CFB/1/TID/1139122/StartRow/1.cfm


of deze:

www.natuurlijkegeslachtskeuze.8m.com

Daar staat de uitleg.

Sorry maar ik moest dit hier even neerzetten en hoop dat het mag want ik was geschrokken van de reactie van anoniem zo denegrerend op de vraag van een andere anoniem over geslachtsbepaling


 
He An,

Bedankt voor je reactie (ik ben namelijk die domme gans met lage IQ die graag iets meer wil weten over geslachtsbepaling). Ik heb ondertussen zelf ook nog iets gevonden. Professor Hazel (ook een laag IQ zeker) heeft een boek geschreven: how to choose the sex of your baby (voor andere mensen met laag IQ, dit betekent: hoe kunt u de sexe van uw kind bepalen). Je kunt het boek bestellen bij BOL.com. Wellicht zijn er meer mensen geïnteresseerd in dit onderwerp....En beste anoniem die zichzelf heel wat vindt: ik hoop voor je dat je last hebt van zwangerschapshormonen, want anders vrees ik voor je dat je een behoorlijke zuurpruim bent.
 
Hoi,


Zo zie je maar hé! Zelfs al geloof je er niet in, toch vind ik dat je iedereen in zijn waarde moet laten en zeker over zo'n onderwerpen waar de uitspraak: "baat het niet schaad het niet" van toepassing is! Ik hoop in ieder geval dat je er iets aan hebt! Ik volg het dieet niet echt strikt en mijn man is niet te vinden voor de 'timingprocedure' om een zoontje te krijgen (weinig sex hihihi) dus we zien wel wat het word hé!

Heel veel succes hoor!
 
Terug
Bovenaan