<p>ik heb veel op internet gelezen ivm geslachtsbepaling. Sindskort heb ik een geslachtsbepaling laten doen, op 15w 6d. Mevrouw wist met enkele 2 min dat het een meissie zal zijn. En waren we vertrokken. Voor ons waren de echo beelden te snel en te vaag, oke er waren drie witte strepen.</p><p>Maar nu een vraag te hebben gesteld aan de echoscopist. Mijn vraag was van oke, er is gezegd dat we nu een meissie hebben. Maar de vraag nu is, is dit zeker en voor 100 procent? Daar hebben we niet echt duidelijk antwoord op gehad alleen maar "als we het niet wisten, dan zouden we het ook niet zeggen".</p><p>Maar om achteraf teleurstelling te krijgen. Is mijn vraag of er tegenwoordig nog dat ze er naast zitten met foutieve beslissingen? We hebben geld gespaard voor dit mooie moment, maar de bedoeling is dat we het geld wel op de juiste manier willen besteden. Is het verstandig om nu al alles in roze te bestellen of kunnen we beter wachten en alles neutraal kopen?</p><p>En wanneer weten we zeker dat het een meissie is. Want als ik berichten lees uit 2009, gaat het meestal fout bij het zeggen dat het een meissie is en achteraf een jongen is.</p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties.</p>