Geslachtsbepaling

<p style="text-align: center;">Hoi, ik ben op het moment 14.4 weken zwanger van een ééneiige tweeling. Vorige week hebben we met 13.4 weken een echo gehad, waarop al het geslacht te zien is. Echter wou de echoscopiste geen uitspraak hierover doen.. Ze zei dat we het zelf op konden zoeken. Dat heb ik uiteraard gedaan. Nog een paar weken wachten duurd me te lang haha ik ben te nieuwsgierig. Ik wist het gelijk zeker toen ik het opgezocht had via de nub theorie.  Maar nu twijfel ik toch weer. Misschien dat jullie het geslacht kunnen zien. Wat is jullie idee hierover. </p>
 
Wou de echoscopist het misschien niet zeggen omdat ze het niet zeker wist? 13 weken is ook wel erg vroeg denk ik..
Wij konden het pas met 20 weken er zeker van zijn dat het een meisje was. De geslachstbepalende echo bij 16 weken was zelfs nog te onduidelijk. 
En ik weet dat het bij sommige baby’s inderdaad eerder te zien is maar ik heb ook vaak genoeg gehoord dat het met 16 weken een meisje was en met 20 weken toch een jongen en andersom. 
Ik durf iig niks te zeggen van de echo want ik ben daar echt super slecht in haha! 
 
Als je op de nub afgaat lijkt me dit een meisjes nub. Het zou op echo al kunnen zien te zien maar meer als je mooi beeld hebt tussen de benen zelf zeg maar. Nub is geen weten. 
 
Ik dacht met de nub ook te zien dat het meiden zijn. Ik weet ook dat het erg vroeg is maar ben gewoon heel nieuwsgierig ? de echoscopiste wou het niet zeggen inderdaad om vergissing te voorkomen maar zij dacht het al zeker te weten.  Toen onze reactie gelijk was het zijn dus jongetjes omdat we wat zagen uitsteken, was haar reactie.. bij meiden steekt er ook wat uit met zoveel weken..  Zoek het maar op, ik durf er ga er geen uitspraak over te doen want er is te vaak verwarring geweest. 
 
Heey,
Ik ben nu 14,2 weken zwanger, ook van een eeneiige tweeling. Jouw foto vind ik wel duidelijk, het lijkt mij inderdaad een meisje bij jou. Bij mij vind ik het iets lastiger te zien, hetgeen waarvan ik denk dat het de nub is heb ik omcirkeld. Zouden jij/jullie bij mij eens willen kijken?
https://postimg.cc/gallery/33k53j9r8/
Groetjes,
 
Jessica
 
Terug
Bovenaan