geslachtsbepaling

Hoi dames,

Ik heb voor volgende week een afspraak voor een geslachtsbepaling. Ik ben dan 22 weken. Nou heb ik net s op internet gekeken naar andere echo's bij 22 wk, maar ik vind ze erg onduidelijk. Ik kan me haast niet voorstellen dat je daar een jongetje of meisje uit kan 'aflezen' haha.
Is het dan al wel duidelijk te zien?? Bedankt voor evt. reacties en een fijne zwangerschap toegewenst! X Kyra
 
Hoi Kyra,

Bij was met 18 weken al geconstateerd dat het een jongetje was, met 22 weken nog eens en met 32 weken ook nog eens. Ikzelf kon het alleen op de laatste echo luid en duidelijk zien, op die andere echo's niet. Maar je moet maar zo denken, het zijn geen amateurs die echo's maken, daar hebben ze een opleiding voor moeten volgen dus ze weten wat ze doen. Daarbij komt dat als ze het om de een of andere reden zelf ook niet zeker weten, ze je dat ook wel zullen zeggen.

Ik had mijn pretecho met 22 weken bij babyview en daar is het zo dat als men het niet kan zien, je later gratis terug mag komen.

groetjes, Jane 40+2
 
Hoi Kyra,

De persoon die de echo doet zal je zeker alles laten zien, aanwijzen en uitleggen, dus maak je daar maar geen zorgen over hoor!!!

Heel veel plezier in ieder geval!

Groetjes Jessica
 
Terug
Bovenaan