geslachtsbepaling

Vanaf welke week van je zwangerschap kun je geslachtsbepaling-echo laten doen?

Volgens de chinese jaarkalender op internet krijg ik een meisje, heeft iemand al een eerdere zwangerschap gehad en die kalender ingevuld??Kwam het echt uit??
 
Hoi Meid25,

Met 20 weken kun je een pretecho laten maken waarop het geslacht duidelijk te zien is!
De chinese jaarkalender? Tsja... bij mijn zoontje klopte die op 2 verschillende... op dit moment ben ik bijna 8 weken zwanger van mn 2de en volgens de ene krijg ik n meisje en volgens de andere een jongen... Tweeling misschien??

Groetjes Jessica
 
Je kan inderdaad met 20 weken geslachtsbepaling laten doen bij een echobureau. Volgens de chinese jaarkalender krijg ik een meisje maar ook voor mij geld dat ik een jongen krijg. Dat was overduidelijk op de echo. Klopt dus helemaal niks van die chinese jaarkalender. En Liel dit kun je vinden op www.babybrabbel.nl
 
Ik heb die chin.kalender gedaan bij mij en een aantal vriendinnen en alles klopte. Maar het blijft natuurlijk maar een geintje. Ik heb bij mijn eerste een echo laten doen met 20 weken en het was perfect te zien. Maar er worden echt wel eens vergissingen gemaakt. XXX
 
Terug
Bovenaan