Geslachtsbepaling

hallo allemaal,

ik ben zooo ongeduldig (echt een slechte eigenschap vind ik zelf) dat ik niet kan wachten tot we de 20 weken echo hebben de 22e...
Ik ben aan het zoeken gegaan naar een echobureau voor een geslachtsbepalingsecho...helaas kan ik daar pas 8 oktober terecht, tja dan weten we het hopelijk al via de echo op het ziekenhuis.
Ik vind het vreemd dat ze op het ziekenhuis niet willen of kunnen vertellen wat het geslacht van onze baby is ( nu bijna 19 weken). Ik kom er iedere twee weken vanwege mijn medische indicatie maar toch vertellen ze iedere keer dat het te vroeg is...terwijl ik hier lees dat velen van jullie het al wel weten (en soms al met 16 weken)...ben stiekem gewoon een beetje jaloers, want ik kan nog steeds niet concreet aan de gang met babykamer en andere spullen kopen. Ik weet het een luxeprobleem, het belangrijkste is dat het met de baby en mij goed gaat, maar toch ongeduldig..:)

Zou het dan toch een meisje zijn? Kunnen ze het bij een jongen beter zien?

xx van een ongeduldje
 
Wij hebben toen ik 16 weken was ook meerdere echo bureaus afgebeld, meeste hadden inderdaad geen plek. Eentje wel echobureau in utrecht, was voor ons maar 20 min rijden en ze had gelijk die dag tijd :) was ook niet duur vergeleken met sommige van die bureaus, 25 euro en dan krijg je ook nog een tas met spulletjes :)

Misschien is dat een idee? Ik had ook geen geduld toen namelijk, en ik wilde ook nog is weten of het goed ging met uk.

Bij een jochie is het vaak wel beter te zien in een vroeg stadium maar bij 20 weken maakt het volges mij niet uit,allebei even zichtbaar :)

 
Ik woon in Tilburg, en hier doen ze pas geslachtsbepaling vanaf 18 weken, was idd ook 25 euro, maar wel helemaal vol tot oktober....
Utrecht is voor ons dan weer iets te ver. Had ik het eerder geweten dan had ik het wel gedaan. Ik zou het liefst zelf zo'n ding in huis hebben..hahahaha
 
Ik woon ook in Tilburg maar ik krijg volgende week ook een geslachtsbepaling en hoef ik maar 7,50 te betalen welk zkh ga je dan heen kirstje?

Grtjes Linda
 
Terug
Bovenaan