geslachtsecho

Ik ben momenteel ruim 14 weken en zou graag jullie ervaringen horen over het doen van een geslachtsecho (voor degenen die wilden weten wat het zou worden). Wij hebben met bijna 21 weken de 20 weken echo en daar krijgen we het geslacht te horen, maar het lijkt me bij nader inzien misschien toch leuk om dit al een week of 3/4 eerder te doen en bovendien bij een andere praktijk zodat je bij twee keer hetzelfde antwoord iets meer zekerheid hebt. Is het overdreven om daarvoor al eerder een echo te laten maken? Hoe hebben jullie dit gedaan?
 
Hee Mama van de eerste,

Ik vind het niet overdreven, heb het zelf ook met 17 weken laten doen bij een pretecho praktijk, omdat ik niet kon wachten wat het werd.
En denk 2 keer zekerheid is ook wel gerustellender.
Ze liet me alles zien van top tot teen en vond dat ook wel zekerheid.
Als je overweegt om de echo te doen ben ik wel benieuwd ..

Gr meisje1990
 
hoi hoi
Wij hebben met 16 weken een pretecho laten doen want ook wij konden niet wachten, en voor je gevoel is het ook fijner als je nog een keer bevestiging krijgt met de 20 wken echo
groetjes
 
Ik moet sowieso naar 1x per zwangerschap naar een tweede gynecoloog en daar maak ik idd altijd lekker gebruik van om dus 2 opjectieve meningen over t geslacht te horen ;) 'k Kan me je gevoel wel voorstellen...
 
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook een pretecho laten maken hoor. Heb dus geen geduld om te wachten tot de 20-weken echo ;)!! hahaha.
Ga ook voor deze keer een pretecho laten maken. Ben zo benieuwd wat het dit keer gaat worden. Heb al 2 heerlijke mannetjes rondlopen!
 
Mijn zus kreeg het al met 14 weken te horen tijdens de nekplooimeting, als wij zover zijn ga ik het ook gewoon vragen. Wist niet dat ze het dan al konden zien.

Wij willen graag weten wat het wordt. Handig, we hebben al een kind en dan weet ik of ik alles in een andere kleur moet kopen of alles weer voor de dag kan halen.

Hihihi. Eerst morgen mijn echo dat alles goed is!
 
Terug
Bovenaan