Geslachtsziekte tijdens de zwangerschap

<p>dag meiden! </p><p>Ik heb een onwijs groot probleem!! </p><p>Ik ben 15 weken en ik heb chlamydia, nu denk ik natuurlijk dat mijn partner is vreemd gegaan omdat ik weet dat ik het niet ben van mijn kant en het kan ook niet van vroeger zijn invb ik al heel vaak antibiotica heb genomen tegen blaasonstekingen ect.. omdat ik deze zelfde antibiotica heb gekregen....  er staat niks op google invb een andere mogelijkheid hoe je er aan komt.. </p><p>en wat zijn de gevolgen voor mijn ongeboren kindje!! Wie herkent zich hierin? Help mij</p><p> </p>

Hi Lotte!
Ik ken iemand die precies hetzelfde heeft mee gemaakt. Volgens de gynecoloog hoefde ze er niets voor te slikken want ze had er totaal geen klachten door + ze kunnen niet zien of ze het nu heeft of ooit gehad heeft waarschijnlijk was dat ook het geval. Haar vriend heeft ook geen klachten. 
Heb je je vriend dit al wel voor gesteld. Waar het vandaan komt? Dat had zij toen wel gedaan..... 
Ze kan in iedergeval gewoon bevallen en er gebeurd niks met de baby zeiden ze. Hoop dat je hier wat aan hebt. 

Ik ben bij de verloskundige geweest en zei heeft mij antibiotica voorgeschreven , omdat ik het zeker weten had invb ik testen moest doen aan de begin van mijn zwangerschap en als ik het zou hebben zou mijn partner het ook hebben , ik wil liever geen risico lopen dus de antibiotica zal ik wel nemen , ik en mijn partner hebben ook nooit las gehad..
en ik zou het me echt niet kunne voorstellen dat hij vreemd is zijn gegaan omdat hij zou gelukkig is met de zwangerschap alhoewel wij de laatste maand veel stenes hebben gehad ... 
ik weet echt niet wat ik moet doen 

Ik zou een gesprek aangaan met je partner. Kijken wat hij zegt.
Verder zou ik de AB pakken en proberen niet te veel stress te hebben. Dit is voor zowel jezelf als voor je kindje niet goed.
Je kindje zit veilig in je buik en is helemaal afgesloten. Anders had de VK zich ook wel zorgen gemaakt.
Heel veel sterkte 

Goed dat je naar de verloskundige geweest bent. Laat je na het afronden van de kuur nog een keertje testen. Maar dat zal de verloskundige zelf ook wel voorstellen. Chlamydia kan wel degelijk gevolgen hebben voor jezelf en de baby. Maar met een antibiotica kuur is het prima op te lossen. 
https://www.soaaids.nl/nl/item/seksoa-article/chlamydia-infectie-tijdens-de-zwangerschap
Ga ook zsm met je partner in gesprek zodat jullie elkaar niet blijven besmetten. Ook hij zal zich moeten laten testen en eventueel behandeld moeten worden met antibiotica. 
Sterkte en succes! 

Hey,

geen symptomen betekent dus ECHT NIET dat hij clean is he...99% kans dat hij het ook heeft en zoals je al zegt: waar heb jijzelf het dan van?! Hoop niet voor je dat het zo’n vent is....zonde maar beter dat je daar nu achter komt, zodat je voorbereid bent op het alleenstaande mama zijn. Want als mijn partner vreemd zou gaan en mij tijdens de gewenste zwangerschap opzadelt met een SOA, dan kon hij toch lekker opflikkeren! Ik heb ooit ook chlamydia opgelopen van een man waar ik al een tijdje mee aan het daten was en het werkelijk nooit van had verwacht...vanaf toen ben ik toch direct een stuk minder naief geworden! Ik zeg niet dat ik nooit meer mannen vertrouwde...maar werd wel wat voorzichtiger, jij ook hopelijk en trap niet in leugens he! Succes, hopelijk werkt de 1ste kuur al bij jou, ik heb 2 rondes mogen doen, ongelofelijk! Dus ook de NACHECK is heel belangrijk en totaal 00,00 sexueel contact van beide partijen tot je beide het CLEAN bericht hebt (mocht de kleine kans bestaan dat hij je toch niet bedrogen heeft) xx

Dankje meiden! 
Ja ik heb gelijk ook een kuur voor mn partner gekregen want als ik het heb heeft hij het zeker ook , we denken dus dat ik het elke keer weer opnieuw heb gekregen omdat hij mij elke keer weer aangestoken heeft.. pff ik ga nog een gesprek aan met mijn verloskundige waar het anders nog vandaan komen kan 
x

Terug
Bovenaan