Geslachtvoorspelling altijd juist??

Dag allemaal,
Gister hebben we eindelijk de 20 weken echo gehad. Gelukkig hebben ze geen afwijkingen geconstateerd, waar we erg blij mee zijn.

Ik heb vanaf het begin het gevoel gehad dat het een jongen zou worden, ook de omgeving had het enkel over een jongen. Gister voorspelde de echoscopist een MEISJE!!! Dat was wel even een raar idee. Niet dat we er niet blij mee waren hoor, maar we moesten gewoon weer wennen aan het idee. Mijn gevoel zegt namelijk een jongen!

Ik vroeg me af of het wel eens voorkomt dat ze een verkeerde voorspelling doen? Dat het later toch een jongen blijkt te zijn? Over 3 weken hebben we een 3D echo, misschien dat we daar zekerheid krijgen. En nogmaals, we zijn er super blij mee hoor! Een kleine meid hihi JOEHOE!

Hoi

Ik heb wel eens vaker gehoord dat ze er langs zitten bij een echo, het zou dus wel kunnen, maar ik denk dat de kans klein is dat ze het niet goed zien.
Zelf weten we nog niet wat het is, ze kon het echt niet zien, lag er niet goed voor en de navelstreng zat in de weg...verrassing dus! We kwamen er zelf ook pas op het laatste moment mee om het te vragen eigenlijk.
Maar met de pretecho kunnen ze het vast heel goed zien!
Tja, en of je als moeder echt voelt/weet wat het zal worden, ze zeggen het, maar dat word als sommige mensen ook alleen maar gezien als een fabeltje.
Zelf heb ik overigens het idee dat ons ukkie  een meid is, dus ben ook heel benieuwd of het klopt wat ik 'voel'  
veel plezier en succes met de  pretecho!

Liefs Willeke  

bij een 2d echo willen ze het nog weleens verkeerd zien..... bij een 3d is de kans op vergissing alweer veel kleiner.
Maar het komt afentoe wel voor.... 100% zekerheid krijg je natuurlijk nooit.... bij onze jongste klopte het wat ze bij de echo zeiden, deze keer weten we nog niks, maar we gaan nog wel een pretecho laten maken (3d).

groetjes,
Marije

Ze mogen ook nooit voor de volle 100% zeggen wat het is tijdens de 20 weken echo. Maar meestal hebben ze het toch wel goed. Hoewel een jongentje makkelijker te zien is!
Bij ons klopte het de vorige keer.............en tijdens deze echo was het ook niet te missen hahahaha

Maar tijdens je pretecho zien ze het vast wel!
Heel veel plezier!!

Ja dat is waar, bij de 3d echo kunnen ze het waarschijnlijk met meer zekerheid zeggen/zien. Over twee weken is zover. Lijkt me ook wel leuk hoor zo'n 3d echo..

Terug
Bovenaan