Gesloopt!

Hi meiden,

Ben gesloopt! Mn bekken begint weer enorm op te spelen en ben nu 4 dagen achter elkaar vrij en het valt me zo zwaar om voor mn zoontje te zorgen... :-( hij is om 6.15uu wakker en slaapt niet meer s middags. Moet er echt op uit want t is een echt buitenkind, lekker wild en ontdekken (je kent t wel). Heerlijk maar voor mij nu erg zwaar! Ben ook doodop de hele tijd, en dus kijkt mn zoontje meer tv dan me lief is.

Op mn werk kan ik wel zitten en staan afwisselen maar das ook niet alles. Heb nu elke week 1 thuiswerkmiddag ingepland zodat ik om 14uur eerst naar bed kan, de uren maak ik toch wel. Maar baal er flink van. Helemaal met een verbouwing en verhuizing voor de deur, ik hoef niks te doen maar mn man zal de weekenden wel druk zijn. Snif snif!

Maar goed moest even klagen... Mn ouders komen vandaag terug van vakantie en ga hun hulp vaker inschakelen, kzal wel moeten! En vanmiddag om 15u breng ik mn zoontje naar een vriendin, kan ik even slapen en dan brengen zij m thuis om half 7. Fijn!

Ik kan nu ook nauwelijks genieten van mn zwangerschap, baal ik van! Bij mn vorige zwangerschap kon ik al nauwelijks meer functioneren vanaf de 20 weken dus wilde echt genieten deze periode maar dat is wel lastig zo.

Thanks for listening!!

Hai lieverd!!

helaas heel herkenbaar, althans die lichamelijke klachten. Ik heb natuurlijk geen ander kindje thuis rond lopen en als ik vrij ben kan ik iig op mijn eigen tempo m'n dingen doen.....Weet niet goed hoe ik je kan adviseren maar vind het wel goed van je dat je de hulp van je ouders wat vaker kan/mag inschakelen, misschien scheelt dat iets?!

Vanmiddag even lekker naar bed en een paar uurtjes uitrusten.....Ik hoop echt dat je je gauw beter voelt maar er zijn dus blijkbaar meerdere dames die (nu al) behoorlijke lichamelijke klachten hebben (ik helaas ook)

Sterkte meid en schrijf het gewoon lekker van je af, we moeten allemaal ons ei kwijt.

Liefs Lynn.

p.s. Sterkte ook met de verhuizing en verbouwing, kan me voorstellen dat je daar als een berg tegenop ziet maar komt tijd, komt raad en heel lief van je man dat hij het grootste gedeelte voor z'n rekening neemt. Pas goed op jezelf!!!

Ha Charlotte,

Balen dat je ook weer last hebt van je bekken en dat je z'n volle agenda hebt. Goed dat je hulp vraagt.
Ik heb met de eerste ook last gehad en begin het helaas ook al aan mijn onderrug te merken. Onze kleine meid is aan het oefenen met lopen en loop ik dus veel gebukt met haar rond. Weet en merk dat dit niet goed is, maar vind het ook zo stoer van mijn kleine meid dat ze wil lopen.

Is je zoontje af en toe te paaien met een filmpje op tv zodat je ff een beetje kan rusten?

Veel succes met alles!

Liefs

Vervelend als je lijf niet lekker functioneerd. Helemaal je bekken! Ik voel het ook alweer, dus flink opletten maar das makkelijker gezegd als gedaan. Zeker als er nog wat grut rondloopt!
Fijn dat je wat hulp in kunt schakelen: Zeker doen! Probeer je er niet rot over te voelen dat het allemaal niet gaat zoals je wil, want dat zal voorlopig niet veranderen. Het is nu even niet anders.
Succes met alles!
Liefs

Hoi Charlotte,

heel herkenbaar! Ik begrijp precies wat je bedoeld... Alleen heb ik het geluk dat mijn dochtertje not twee keer per dag slaapt en tot 08.00 doorslaapt. Ik zou niet weten hoe ik het zou moeten doen zonder die rustmomentjes! Heel erg pittig voor je. Hopelijk kunnen je ouders inderdaad wat vaker bijspringen, want anders is het echt niet te doen.

Houd in gedachte dat het voor een goed en mooi doel is! Alhoewel soms vind ik dat ook heel erg moeilijk.

Sterkte!

XX

hey meis

echt vervelend hoor! :( ik heb gelukkig geen last van mn bekken of rug, hoewel dat nog kan komen natuurlijk. maar nog steeds erg misselijk en vanmorgen weer overgegeven dus in dat opzicht kan ik ook nog niet genieten van de zwangerschap. echt balen is dat. vooral als mensen zeggen geniet er lekker van dan denk ik er valt niks te genieten momenteel. en idd je ouders vaker inschakelen is misschien helemaal zo'n gek idee nog niet! gewoon ff om jezelf denken en zo veel mogelijk rust pakken waar het kan!

liefs xxx

Ach meid, wat vervelend dat je zo gesloopt bent. Ik lees wel goede oplossingen. Tja helaas gaat het niet bij iedereen zo goed. Ik hoop echt dat je het volhoud. En inderdaad slaap pakken waar je kan.

Wat naar meid! Probeer zoveel mogelijk te rusten en behulpzame ouders zijn onmisbaar hè..... Ik weet zeker dat ze het met liefde voor je doen! Vraag ze gerust meid. Hoop dat je je snel wat beter voelt!

Terug
Bovenaan