Gesolliciteerd

Hey meiden

Wil even mijn enthousiastme kwijt:)
Ik had vrijdag avond een gesolliciteerd bij mijn oude werk als receptioniste op een vakantiepark. Vanmiddag werd ik gebeld of ik langs kon komen. Maar vanmiddag hadden wij een babyshower van een vriendin dus dat lukte niet. Gelukkig mocht ik om 19u nog langs komen. Ik heb een goed gesprek gehad. Er is veel veranderd allemaal nieuw personeel, nieuwe mooie receptie! Een positieve sfeer hangt er! Ik heb er ontzettend veel zin in en heb dat ook duidelijk laten blijken!
Nu in spanning afwachten tot ik eind van de week bericht krijg!
Ik heb nog niet verteld dat ik zwanger ben..aangezien we morgen de termijnecho hebben. Mocht ik het worden vertel ik het uiteraard wel. Ik hoop echt dat ze me daar niet op afwijzen.. mijn geluk is dat het in de 'winter' komt en het winterseizoen zijn ze alleen het weekend open.. Als ik tot 4 weken van te voren doorwerk zit ik op begin oktober.. en waarschijnlijk ga ik ipv 4 nu 3 dagen werken. Dus dat moet vol te houden zijn zeker als ik het naar me zin heb:)

Even afwachten dus..

Morgen om 8:30 hebben we de termijnecho en intake.. Ook spannend! Ik ga zo lekker mijn bedje in ben bekaf van vandaag..

Liefs
 
Lieve Renate,

Ik dacht: ik spiek weer eens bij je en wat lees ik?? Wat een super positief bericht zeg! Dat zou echt geweldig zijn, geen stress meer van je rot werkgever nu en weer met plezier naar je werk! Wat een verademing zeg.
Ik zal heeeeeel hard voor je duimen dat jij de baan krijgt en dat je zwangerschap voor hun geen probleem is en wat je zegt: als ze 's winters toch alleen in het weekend open zijn is er helemaak geen probleem!

Succes en veel plezier morgen bij de termijn echo en intake! Weer even naar je ukkie kijken :)

Weltrusten meid! Liefs Lynn.
 
Dankjewel lieverd!!

Ik ben er helemaal hyper van haha. Ik las jou bericht net ook doe je rustig aan! Laat je niet gek maken he! Jullie ukkie is hard aan het groeien en doet goed zn best!

Liefs
 
Wat al positief nieuws!! Ik ga mega duimen dat ze je aannemen! Zal zo'n verademing zijn als je weer met plezier naar je werk kan.

En morgen weer een echo!! Geniet ervan om even hij jullie uk te kijken!!
 
Hoi Renate,

Ik lees net je verhaal,wat super dat je dt gedaan hebt hoop zo voor je dat het gaat lukken!
Hoe is de sfeer nu bij je op het werk?

Mijn baas belde me vanmiddag om even door te geven dat ik moest komen werken,heb meteen gezegd gaat niet lukken niet..
Mijn bekken doen nog teveel pijn en gisteren te horen gekregen nadat ik niet goed ben geworden dat mijn bloeddruk veel te laags en dat ik et een beetje rustig aan moet doen(alsof ik dat al niet deed)..
Er is nog een collega ziek maar daar ga ik me niet aan storen mijn eronderdoor gaat voor alles..

Nou ik ga voor je duimen en succes morgen met de termijn echo,ik heb dinsdag de 20 weken echo...

Liefs rian
 
Hi Renate,

Wat goed joh, ik hoop zó dat je de baan krijgt!
Ze mogen je overigens niet afwijzen omdat je zwanger bent, dat is wettelijk zo geregeld.

En zometeen heerlijk naar je kindje kijken, ik hoop dat je een mooie echo hebt! Laat je 't even weten?

Liefs,
Marieke

 
Thanks voor jullie lieve berichtjes!!

@Rian
De sfeer is k*t.. ik sta er echt nog om te werken maar ben gewoon blij dat ik maar halve dagen heen hoef. En het is aldoor heel erg druk.. dus ga gewoon me gang en laat de rest maar voor wat het is..
Wat erg he die bazen.. ze blijven het proberen.. pech dat je andere collega ook ziek dat is niet jou probleem.. Wat niet gaat gaat niet..

Liefs
 
Terug
Bovenaan