gespannen borsten en/of juist niet gevoelig

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 7 weken zwanger....en ik had vooral in het begin wel last van gevoelige/gespannen borsten....deze voelt vandaag veel minder gespannen aan....waardoor ik angstig wordt.....
ik zit continue aan mijn borsten om te voelen of ze nog wel gevoelig zijn.....ben bang dat als ik niets voel dat het dan fout zit.
Kan het zo zijn dat je ene keer niets voelt en de andere keer wel iets???

IK vraag me af wat jullie reacties/ervaringen zijn...

FF

Hey FF,

Wat jij deed heb ik ook gedaan. Steeds voelen haha..zijn ze nog wel gevoelig? oeps vandaag wat minder...ben ik dan nog wel zwanger of gaat het mis? Heel normaal hoor. Maar het blijkt wel dat bij meerdere vrouwen de ene dag ze gevoeliger zijn dan de andere. En de eerste weken (meestal het ergst zijn) en daarna neemt dat wat af.

En dan krijg je weer andere dingen zoals steken in je tepels of supergevoelige tepels etc etc. Het wisselt haha...ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken.

Geniet van je zwangerschap. Groetjes Petra

Nee idd niets om zorgen over te maken, ik had in het begin wat steken enzo in mijn borsten nu alleen nog wat gevoeligere tepels, fijn toch? Sommige vrouwen schijnen echt geen bh enzo te kunnen velen zo gevoelig dat ze zijn en aanraking al helemaal niet, maar ik vind het best zo haha is toch bij iedereen verschillend!

Terug
Bovenaan