A
Anoniem
Guest
dag allemaal, ben een tijd lang niet aanwezig geweest, was er veel te veel mee bezig. ik merk dat het nu een stuk beter met me gaat, als ik niet te veel op internet kijk.
iedereen die zwanger is; van harte gefeliciteerd!!!
en voor alle nieuwelingen(en dat zijn er nog al wat volgens mij); welkom, en dat jullie maar gauw zwanger mogen worden!!!
wij zitten nu in ronde 10, vanaf sept gestopt met de pil.
nou had ik afgelopen do enorme gespannen en zere borsten, het duurde 1 dag en ik had het eigenlijk nog niet eerder gehad op deze manier.
En warempel zag ik die avond een vallende ster. ik dacht 'dat is een teken!?' Dezelfde avond hebben we geklust.
Denken jullie dat het mijn eisprong is geweest? en dat het nu misschien eindelijk eens raak kan zijn??
ik hoop dat ik wat van jullie hoor,
groetjes sandra
iedereen die zwanger is; van harte gefeliciteerd!!!
en voor alle nieuwelingen(en dat zijn er nog al wat volgens mij); welkom, en dat jullie maar gauw zwanger mogen worden!!!
wij zitten nu in ronde 10, vanaf sept gestopt met de pil.
nou had ik afgelopen do enorme gespannen en zere borsten, het duurde 1 dag en ik had het eigenlijk nog niet eerder gehad op deze manier.
En warempel zag ik die avond een vallende ster. ik dacht 'dat is een teken!?' Dezelfde avond hebben we geklust.
Denken jullie dat het mijn eisprong is geweest? en dat het nu misschien eindelijk eens raak kan zijn??
ik hoop dat ik wat van jullie hoor,
groetjes sandra