gespannen borsten...

A

Anoniem

Guest
dag allemaal, ben een tijd lang niet aanwezig geweest, was er veel te veel mee bezig. ik merk dat het nu een stuk beter met me gaat, als ik niet te veel op internet kijk.

iedereen die zwanger is; van harte gefeliciteerd!!!
en voor alle nieuwelingen(en dat zijn er nog al wat volgens mij); welkom, en dat jullie maar gauw zwanger mogen worden!!!

wij zitten nu in ronde 10, vanaf sept gestopt met de pil.
nou had ik afgelopen do enorme   gespannen en zere borsten, het duurde 1 dag en ik had het eigenlijk nog niet eerder gehad op deze manier.
En warempel zag ik die avond een vallende ster. ik dacht 'dat is een teken!?'  Dezelfde avond hebben we geklust.
Denken jullie dat het mijn eisprong is geweest? en dat het nu misschien eindelijk eens raak kan zijn??  

ik hoop dat ik wat van jullie hoor,
groetjes sandra

Ik hoop het voor je!!
Ik zal voor je duimen...wanneer is je nod??

Veel succes,liefs,Swinnie(3e ronde,1e kindje)

Hee, das weer even geleden idd!
Ik hoop voor je dat het een voorteken is, ik duim voor je.
Veel liefs

Hoi sandra,

Nou dat klinkt wel erg mooi allemaal, dus het kan eigenlijk niet anders als een voorteken zijn!!!!
Het is voor jullie in ieder geval erg speciaal geweest en dat is toch al iets!
Ik geloof dat wel met voortekenen en het moet zo zijn dus....
En nu maar afwcahten, en niet vergeten nog meer te klussen en te genieten he!

Liefs Bo

Hoi Sandra,

Ik zit trouwens ook in ronde 10, en helaas ook nog niets..
Ik hoop dat ik ook zo'n vallende ster zal zien, ik zal vanavond eens op gaan letten.
Liefs Bo

bedankt voor jullie lieve  berichtjes,

mijn nod is als ik uitga van 37 dagen op 29 juli. en op 30 juli gaan we op vakantie.
dus als ik nog niet ongi ben als we op vakantie gaan dan ga ik nog wel even testen voor de zekerheid. heb me voorgenomen om geen test mee te nemen op vakantie (we gaan 3 weken). als ik dan de hele vakantie niet ongi wordt dan kan ik niet wachten om  naar huis  te  gaan en te testen.( hmmm...is ook niet echt leuk natuurlijk) nou ja moet er nog maar even over nadenken.
ik gun jullie ook allemaal zo'n vallende ster en dat er dan maar velen zwanger mogen worden!!!

groetjes sandra

Terug
Bovenaan