Gespannen borsten ?

In het begin had ik heel erg gespannen borsten. Soms lijkt het echter minder te worden en vandaag heb ik er al helemaal geen last van. Soms hoor je dat afnemende zwangerschapsverschijnselen een teken zijn van een miskraam. Kan dit daartoe behoren of is het normaal dat dit van dag tot dag kan wisselen? Ik ben nu in m'n zesde week. Verder heb ik niet echt overduidelijke zwangerschapsverschijnselen, dus weinig dagelijkse bevestiging.
 
Ik kan me voorstellen dat je onzeker word door het afnemen van je zwangerschpsverschijnselen, terwijl je eigenlijk blij zou moeten zijn dat je weinig verschijnselen hebt!

Volgens de gyn zegt het afnemen van zwangerschapsverschijnselen niets over het wel of niet krijgen van een miskraam.
Er zit nou eenmaal veel variatie in zwangerschapsverschijnselen (sommige vrouwen hebben alle klachten die je kunt krijgen en anderen merken niets) en ook in het moment waarop de klachten minderen.

Voorlopig even geen zorgen maken dus!

Ook het wisselen van klachten per dag is volgens mij normaal. Ik had dat in elk geval ook (de ene dag voelde ik me prima, de andere dag een dweil) en ik ben inmiddels bevallen van een gezonde zoon.

Goede zwangerschap nog!

N.
 
Hi P,
Ik heb het zelfde. ZIt nu in de 8e week en had al die tijd zeer gespannen borsten. Sinds 2 dagen heb ik dat helemaal niet meer. Vind ik wel raar.

Het kan er bij horen maar ik heb voor de zekerheid toch de VK even gebeld. Daar zou ik over 2 weken pas heen gaan maar dat lijkt nu (als je twijfelt ofdat het allemaal wel goed zit) wel heel erg ver weg.

Ook had ik iets bloed verloren (heel weinig maar toch)en wat krampjes in mijn buik terwijl ik dat nog niet gehad had.

Ik krijg nu een echo om zeker te weten ofdat het wel goed zit.

Ik ga er van uit dat alles in orde is maar je weet het niet.

Vind het heel raar dat die spanning opeens van m'n borsten is.

Maar zoals N als zegt het kan!

Ik heb je hier niet echt mee geholpen denk ik maar je weet in ieder geval dat je niet de enige bent!

Heel veel succes.

Liefs Bieb.
 
Hoi P,

Ik denk ook niet dat je hier te veel achter moet zoeken.In mijn eerste zwangerschap had ik een verschrikkelijke last van mijn borsten,moest ze zelfs vasthouden met tandenpoetsen.Deze zwangerschap had ik eerst helemaal niks toen gevoelige tepels en nu de ene dag nergens last van en de volgende dag is het weer terug maar als je je zorgen blijft maken zou ik net als Bieb gewoon de vk bellen,daar zijn ze voor en zij willen natuurlijk ook dat jij je goed voelt.
Sterkte
 
Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken hoor.
Ik heb helemaal nergens last van gehad in het begin van mijn zwangerschap en ben nou al 34 wk zwanger!En alles gaat heel goed,alleen ik nu wel last van klachten krijg en heb dat idd ook niet echt alle dagen hoor.Dus wees niet bang en als je eht echt niet evrtrouwt bel je toch even de vv op?
Heel veel succes en geniet van je zwangerschap!groetjes mirelle 34wk
 
Terug
Bovenaan