gespannen borsten

Hoi allemaal,

Ik ben nu 8weken zwanger en heb vreselijke pijnlijke borsten, ik heb al gegoogled om te kijken of er iets verzachtends is (huis tuin en keukenmiddeltje) ofzo, maar kan niets vinden.
Heeft iemand een tip behalve dan een meegroeibh dragen.

Gr
 
zover ik weet kan je er ook niets tegen doen..
ik heb dat probleem ook.... zodra vriendjelief er ook maar per ongeluk aan komt deed het pijn... gelukkig is bij mij die pijn al wat afgenomen.. maar als ik in mijn pyjama loop is het best gevoelig.. maar succes er mee...
 
Hee!

Heb precies hetzelfde! De VK gaf aan om te masseren, anders kan het zijn dat je straks last hebt met borstvoeding geven (als je dat wilt natuurlijk) Verder is er vrij weinig aan te doen :(

Nog 4 weken en het moet minder worden ;)

Sterkte!
 
Ik heb borstencreme van de zwitsal mamalijn en vind deze heerlijk om te gebruiken (je kunt natuurlijk ook gewoon wat babyolie ofzo gebruiken). Ook kun je een koud compress of juist een warme kruik tegen de borsten houden (bij de een werkt het een bij de ander het ander) en kijken of dat wat verlichting geeft.

Liefs
 
Ik heb het ook hoor, ben nu 20wk2dgn en nog doet t zeer. Vooral als ik de kou in ga of de douche uit kom. Vorige week heb ik gewoon staan huilen van de zere tepels das niet grappig. Je kan er weinig aan doen. Voor de zere tepels heb ik nu het buiten kouder wordt zoogcompressen in mijn bh en dat scheelt daarvoor maar voor de gespannen borsten heb ik nog niks gevonden.

xx
 
Hoi! Als ik mijn bh 's avonds uit doe ...oe lala dan is het behoorlijk gevoelig! vooral de zijkanten van mijn borsten, daar zijn mijn klieren erg gevoelig! ik draag 's nachts een sportbeha (zonder beugel) en dat helpt goed!! zere tepels hebben ze compressen voor geloof ik.. verder goede bh's die veel steun geven! Succes!
 
Terug
Bovenaan