Gespannen buik en rugpijn, 17 wk zwanger

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi dames!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik ben bijna 18 weken zwanger en was tot vorige week erg actief (super veel lopen, peuter van 2 vaak dragen) toen kreeg ik erge last van me rug en buik. Naar de gynaecoloog geweest en alles was oke, maar ik moet wel veel rust nemen.</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik merk dat ik na 15 min wandelen al een gespannen buik en pijn in me rug krijg. Wie heeft dit ook meegemaakt? Is dat normaal tijdens een tweede zwangerschap? Tijdens me eerste zwangerschap was ik zo fit! En nu voel ik me bij 18 weken al alsof ik 38 weken zwanger ben..</p>
 
Ik kreeg precies het zelfde na 18 weken.
Ben nu bijna 22 weken en heb er nog last van
Bij een 2de gaat je buik sneller naar voren. 
 
 
Klopt. Onze eerste is bijna 2 en nu zelf 21 weken zwanger. Komt heel bekend voor. Met zon kleine nog in huis komt er van rusten niet veel van. Ga nu wel als kleine in bed ligt gelijk op de bank ploffen en er zo min mogelijk af komen 
 
Terug
Bovenaan