Gespannen buik

Ik heb sinds paar dagen enorm last van gespannen buik...irrie gevoel voor, niet echt pijnlijk.
Duurt vaak wel uur...vannacht lag ik er wakker van..hele dag niks gedaan maar nu heb ik t alweer de hele avond. Zijn geen harde buiken (die duren maar even/dan trekt het ff samen) dit duurt echt lang, dit gespannen gevoel.

Herkent iemand dit? En wat zou het kunnen zijn? Op internet vind ik nl van alles: rustiger aan doen, groeispurt... Geen idee dus eigenlijk..

Hoi, ik kom van de junimama's en herken het gevoel.. heb het ook verschillende malen gehad. Kan zo de hele avond duren bij mij.. heb het wel eens gevraagd bij de vk en die zei ook dat het het groeien kon zijn of gewoon te veel gedaan/te veel stress. In ieder geval niet iets dat kwaad kon! Als het stress is is het natuurlijk wel verstandig daar wat aan te doen..
succes!

Ja ik ken het wel!
Ik heb het ook heel vaak. Ik smeer mijn buik vaak ook lekker in met ontspannende olie of iets.
Lekker rustig liggen.

Ik heb t ook vaak als ik te druk geweest ben.

Succes
Dikke kus Amanda

Nee, dat denk ik niet... Dan moet je meer last hebben van harde buiken (dat zijn voorweeen/ oefenween idd) en dat moet maar hooguit paar minuten aanhouden... Dit kan inderdaad wel de hele avond gespannen voelen... maar dan ga ik dr maar van uit dat het ff flink groeit;) of ik zal wel weer teveel hebben gedaan (wel vaker last van...eigenwijs hè)
Dank voor de reacties! :)

hai,
ik ben gisteren bij de gyn geweest en ik heb daar ook last van.
bij mij werd er gelijk een inwendige echo gemaakt om te kijken of het geen weeen waren, dat was gelukkig niet zo maar het kan dus wel.
misschien omdat ik wel zwanger ben van een tweeling, maar zou het toch ff in de gaten houden en anders aan de bel trekken.
groetjes

Ik had dit ook en heb de verloskundige gebeld. Ze hebben wel een inwendige echo gemaakt en die was erg pijnlijk. Ik heb een candidaschimmel en die irriteerd mijn baarmoedermond. Hierdoor kreeg ik harde buiken en dergelijke. Ook blaasontsteking kan deze gevolgen hebben. Ik zou het gewoon even laten controleren of je candida hebt of baasontsteking. Daarnaast schijnt een kruik te helpen. Bij mij helpt het om gewoon rustig te liggen en aan iets anders te denken.
Hoop dat je er wat aan hebt, suc6

Het gaat inmiddels weer prima:) is een griepje achteraan gekomen...me een paar dagen knap beroerd gevoeld...nu gaat ie weer top:)
Dus niet direct iets om je druk over te maken..
Maar toch bedankt voor de horror-verhalen;)

Terug
Bovenaan