Gespannen onderbuik en ....

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik snap er even helemaal niets meer van....(al een tijdje niet meer trwns)
Ik had 28 november ongesteld moeten worden en werd dit niet....heb toen 2 dagen later een test gedaan en die was negatief.....(ik had ook geen kwaaltjes) Al wel jaren van de pil af!
Die zondag ochtend ook getest en ook negatief....anderhalve week later weer getest....weer negatief!
En nu sinds afgelopen vrijdag allemaal gekke dingen.....

Last van me borsten....zeer gespannen gevoel in mijn onderbuik en soms in de avond na het eten wat misselijk....

Ik moet morgen naar de huisarts want ik word dus niet ongesteld en ben volgens de testen niet zwanger maar vanaf vandaag met die borsten(tepels heel branderig) snap ik er niets meer van.....

Kan iemand hier meer over zeggen.....??

Ik durf niet te hopen op toch nog een posi test maar snap er even niets meer van...

Groetjes en liefs Eva

Hoi hoi,

Ik zou vandaag nog een test doen. Het lijkt op zwangerschapskwaaltjes dus ik zou het gewoon doen anders moet je morgen waarschijnlijk bij de huisarts een test doen.
Succes ermee!!

Lotje

Jeetje, wat vreemd Eva. Ik zal voor je duimen morgen!!!!
Succes met nog een nachtje wachten, of misschien vanavond toch nog maar een testje...
Laat je het morgen  weten wat de dokter zei?

Groetjes, Irene

Hoi hoi,

Dank voor jullie reacties!!
Ik heb er gister nog een testje tegenaan gegooid maar weer negatief!
Was gister heel erg verdrietig omdat mijn lichaam me zo ontzettend voor de gek houd!
Nu ging mijn kerel gister eens achter zijn comp. zitten om hier iets over op te zoeken en kwam aan met het verhaal dat sommige vrouwen negatief testen en wel zwanger zijn.
Maar dat komt bijna nooit voor!
Ergens denk ik dat dat nooit zo kan zijn bij mij....nog steeds mijn onderbuik gespannen en mijn borsten wat gevoelig en dus erg emo...haha!

Vandaag om half 4 naar de dokter....jullie horen wel wat ik allemaal moet gaan doen en wat hij zegt!

Groetjes en alvast hele fijne feestdagen gewenst
Eva

Succes vanmiddag bij de ha, ik hoop voor je dat er wat positiefs uitkomt meid

groetjes linda

Hoi allemaal,

Ben inmiddels bij de dokter geweest maar die wil nog even wachten!

Ik meot wachten tot de eerste week van januari als ik dan nog niet ongi ben dan moet ik contact op nemen en een test doen en als ik dan niet zwanger ben stuurt ie me door!!

Nog even afwachten dus....ik kom voorlopig niet hier mee online omdat ik even afstand wil nemen....

Ik wens jullie een hele mooie kerst en een gelukkig 2008 en hoop dat jullie allemaal mooie dikke buikjes krijgen in 2008   of nu misschien al hi hi!!!

Liefs Eva

Terug
Bovenaan