Gespannen sfeer / baby

<p>vandaag besloten, na een erg stressvolle sessie met een lactatiedeskundige, om te stoppen met de borst en zo lang mogelijk afgekolfde melk te geven. Tijdens de sessie ging hij echt tekeer, tot ik na een tijdje zei: genoeg. Ik wil het niet meer.</p><p>afgelopen weken te lang doorgeprobeerd met de borst terwijl hij aan de fles lekker ontspannen ligt. Aan de borst dronk hij slecht, dus sliep slecht, veel huilen, ik dacht dat hij niet wilde slapen, dus liet hem dan te lang liggen, ik snapte er niks meer van, veel onzekerheid enz. Gelukkig heb ik nu eindelijk de draai gevonden en gaan we weer vooruit.</p><p> </p><p>ik vraag me echter nog af... hebben zulke weken veel invloed op een kindje? Ik merk dat hij veel gespannen is (veel gebalde vuistjes, onrustig in de box enz.) gelukkig lacht hij tussendoor wel regelmatig. Ik voel me gewoon wat schuldig. Hij is 10 weken nu.</p><p>ik hoop niet dat ik nu iets heb verpest voor onze hechting of zijn (fijne) karakter.</p>
 
Lekker veel knuffelen en dan komt het met de hechting wel goed. Misschien is een bezoekje aan de osteopaat een optie? Die kan helpen om de spanning in zijn kleine lijfje los te maken en los te laten. Mijn meisje is er heel erg relaxed van geworden. 
 
[quote quote=10301656]Lekker veel knuffelen en dan komt het met de hechting wel goed. Misschien is een bezoekje aan de osteopaat een optie? Die kan helpen om de spanning in zijn kleine lijfje los te maken en los te laten. Mijn meisje is er heel erg relaxed van geworden.[/quote]
Daar had de lactatiedeskundige het ook al over, maar moet het even laten zakken - mss overdreven - want dat geduw en gefrummel en zijn heftige reactie daarop daar voel ik me nog schuldig over. Had al twee weken eerder gewoon op de fles kunnen overgaan en deze "ellende" hem kunnen besparen. Ik vind hem nog steeds soms wel gespannen maar er kunnen ook weer wat lachjes af...
 
Terug
Bovenaan