Gespannen voor 20 weken echo

Goedenavond,

Morgen ben ik 19.2 weken zwanger en krijg ik mijn 20 weken echo en ben vreselijk zenuwachtig. Het is mijn eerste kindje en ik ga de opvoeding alleen doen.

Zijn jullie ook zo nerveus of ligt het aan mij?

Groetjes

Hey,

Nee volkomen normaal hoor. Ik was niet nerveus tot een paar dagen ervoor. Dan ga je toch ineens denken wat er allemaal mis zou kunnen zijn :s

Maar bij mij was alles perfect en je kunt met die echo lekker lang naar je kindje kijken.

Bewuste keuze om t alleen te doen? En gaat er wel iemand met je mee naar de echo?

Groetjes Lyn

20 weken echo gehad en alles was goed!

<span style="line-height: 1.5;">@Lyn ja ik heb heel bewust gekozen voor het alleenstaande moederschap, ik ben ook zwanger via een donor.</span>

Mijn ouders broertje en zusje zijn meegegaan naar de echo.Mijn hele familie steunt me in mijn beslissing en dat is heel fijn

Fijn dat alles ok was

En wat een moedige keuze, respect! Helemaal fijn dat je familie je zo steunt.

Geniet r lekker van meid

Ik vind het moedig en dapper van je om alleen het ouderschap aan te gaan. Zelf een aantal jaar geleden ook overwogen, maar durfde het toch niet. Inmiddels gelukkig een goede relatie en 25 weken zwanger.

Gelukkig dat de echo goed was. Ik was ook zenuwachtig. Scheelde wel dat ik de combinatietest had gedaan waar ze ook vrij uitgebreid kijken, maar je bent dan toch weer 8 weken verder waar toch andere afwijkingen gevonden kunnen worden.

Succes met je zwagerschap en geniet ervan!

Terug
Bovenaan