Hoi lieve meiden ,
Zoals jullie misschien gelezen hebben is de eerste iui niet aangeslagen bij mij .
Baal baaal baaaal !!!!!!
Nu kan ik weer op voor de volgende iui maar ik zit met het volgende.
Ik had een onderzoek gehad of mijn eileiders en baarmoeder helemaal toegangelijk waren , nou mijn baarmoeder en rechtereileider waren prima maar mijn linker eileider was deels niet toegangkelijk.
Maar de arts had bij bloedonderzoek niets van ziektes kunnen ontdekken gelukkkig maar .
Maar ik vraag me af hoe kan dan mijn eileider verstopt zitten .......
Wat zit daar dan een bacterie of infectie want die iui is ook niet aangeslagen nou zit ik te denken om te vragen aan de gyn. om eerst een laprachopie onderzoek te doen om te kijken hoe mijn eileiders ervoor staan .
Ik weet dat je met iui maar 7% kans hebt.
Wat zouden jullie doen ....????
Hoor graag jullie mening .
En sorry voor het lange verhaal veel liefs happywoman
Zoals jullie misschien gelezen hebben is de eerste iui niet aangeslagen bij mij .
Baal baaal baaaal !!!!!!
Nu kan ik weer op voor de volgende iui maar ik zit met het volgende.
Ik had een onderzoek gehad of mijn eileiders en baarmoeder helemaal toegangelijk waren , nou mijn baarmoeder en rechtereileider waren prima maar mijn linker eileider was deels niet toegangkelijk.
Maar de arts had bij bloedonderzoek niets van ziektes kunnen ontdekken gelukkkig maar .
Maar ik vraag me af hoe kan dan mijn eileider verstopt zitten .......
Wat zit daar dan een bacterie of infectie want die iui is ook niet aangeslagen nou zit ik te denken om te vragen aan de gyn. om eerst een laprachopie onderzoek te doen om te kijken hoe mijn eileiders ervoor staan .
Ik weet dat je met iui maar 7% kans hebt.
Wat zouden jullie doen ....????
Hoor graag jullie mening .
En sorry voor het lange verhaal veel liefs happywoman