gesprek bedrijfsarts

Vanmorgen bij de bedrijfsarts geweest. Verteld over de gesprekken met mijn werkgever en mijn klachten conclusie ik ga halve dagen werken, zoals ik zelf bij mijn werkgever had aangegeven. Mag deze week nog thuis blijven om bij te tanken. Heb mijn werkgever opgebeld en verteld wat eruit is gekomen. En als hij het daar niet mee eens is ( zoals hij eerder aangaf) ik volledig thuis kom te zitten. Maar dan krijgt hij maar 50% vergoed dus dat zal hij niet doen. Hij klonk niet blij en zei geïrriteerd de brief af te wachten.. we zullen zien..
Ik zal morgen ook de HA gaan bellen voor mijn rug.. word alsmaar erger.. mijn bilspieren doen ook helemaal zeer en het trekt nu ook naar voren naar mijn schaamstreek zeg maar..

Liefs

Haii is dit je eerste kindje? Ik heb namelijk heel vroeg BI gekregen met 15 wk en het gaat nu weer beginnen met 6 wk alleen anders echt naar een bekken fysio gaan. Die kunnen je tips gaan geven. En sorry je werkgever heeft dikke pech dit wordt waarschijnlijk erger. Kan rond 12 wk even afnemen door weer hormoon veranderingen van je lichaam maar helaas met het einde wordt zo,n kleintje in je gewoon zwaar let goed op jezelf en neem aub je bedrust en probeer wel te blijven lopen( liefst niet fietsen) je moet wel blijven bewegen ondanks de pijn maar niet alles mag en kan. Succes liefs xxxx

Hoi Renate,

Maakt je baas ook nog steeds zoveel heisa om niks.

Ik heb gisteren ook weer stress op jet werk gehad dacht dat ik het goed geregeld had.

Ik trek het net om 3 tot 3,5 uur te werken ja als kapster sta je veel en we werken zonder afspraak.

Ik ging om half 1 naar huis en toen kreeg Ik als commentaar nu al je werkt normaal tot half 3.
Ik zeg ja had ik toch aangegeven.
Ik zei ook dat hij me ziek moest melden bij het CWI zegt hij hoezo je bent toch niet ziek en hij heeft de verklaring nodig dat ik zwanger ben,ik zeg dat is onzin.
Nou ben ik nu zo dom!!

De vk zei gisteren ook al je moet aan jezelf en de kleine denken en als het echt niet gaat volledig ziek melden.

Ik wens je heel veel succes met je baas...

Sterkte dames, wat een gezeik voor jullie! En wat begrijpen die werkgevers er weinig van.... Ik ben blij dat ik zzp'er ben als ik jullie verhalen lees! Laat je niet gek maken!

wat een toestand zeg..maar wel fijn dat je een goed gesprek met de bedrijfsarts heb gehad!!
maar als jou rug zo aanhoudt, klinkt niet echt goed, of dat er iets knel zit, lijkt me werken in jou vak ook niet handig!
bel maar snel even je verloskundige of huisarts.
sterkte.

Wat mag ik dan blij zijn met mijn werkgever. Ik kom van de mamaclub september en ben nu 16,5 week zwanger. Had zo slecht geslapen vanaf zondag dat ik gister middag echt niet meer kon en naar huis ben gegaan. Mijn werkgever was zelf niet op kantoor, had een briefje neer gelegd met de reden. Vanochtend belde hij (is weer niet op kantoor) en hij vroeg gelijk hoe het ging. Ben blij dat ik wel een werkgever met begrip heb. Hoop dat die van jullie ook niet te lastig blijven doen. En het belangrijkste ben jezelf en de kleine.

Ja het is een drama met mijn werkgever bah. Ondanks dat ik het redelijk netjes op wil lossen ben ik bang dat de sfeer evengoed niet leuk is als ik volgende week weer aan de gang moet.. ik zie er erg tegenop.. ik heb gister de brief van de bedrijfsarts ontvangen.. en mijn baas zei dat hij contact met me op zou nemen als hij de brief ook ontvangen had.. nou heb nog niks gehoord. Hij zal het op zijn manier toch anders willen.. maar zoals het UWV en de bedrijfsarts zeiden heeft hij niks te willen.

Ben gister ook naar de HA geweest voor mijn rug.. het zijn dus wel mijn bekken.. mijn SI-gewricht. Maar het enige wat hij zei was dat ik goed moet blijven bewegen en evt naar fysio of zwangerschapsyoga..

Liefs

Hoi Renate,

Het is vervelend dat jouw baas ook tegen werkt ik weet er helaas alles van.
Ik heb ook iedere keer als ik ga werken stress omdat hij het niet begrijpt.of niet wil begrijpen.
Volgens mij zijn ze ook nog niet eens daarvoor verzekerd....

Ik moet morgen weer werken en zie er echt tegen op.
Denk dat ik me ook maar volledig ziek meld,want bij mij wordt de sfeer er ook niet beter op.

Ik wil jouw heel veel succes wensen en hopen dat je toch nog lekker kunt werken...

Groetjes Rian

Terug
Bovenaan