gesprek bij fertiliteitsarts

Lieve Meiden,

Vandaag gesprek gehad met de arts,we dachten dat we nu eindelijk een stapje verder kwamen en dat we zouden beginnen met IUI maar NEE hoor.Ze gaan eerst mijn cyclus weer een maand volgen met inwendige echo's om te kijken wanneer mijn eisprong is en of  die wel 10 tot 14 dagen voor mijn menstruatie is.Dus in feite hetzelfde onderzoek wat we vorig jaar al een paar keer hebben gevolgd.Alleen nu als alles goed verloopt dus wel die dagen ertussen mag ik de volgende keer als ik weer ongi word beginnen op de derde dag  tot zevende dag  met slikken van glomid......(wat erachteraan kwam heb ik niet echt meegekregen) was al weer vreselijk teleur gesteld natuurlijk!!!!!
Maar goed ze las verder in mijn dosier en ze zei je leeftijd kan nog wel(bijna 29) maar je bent dit jaar in augustus al 6 jaar bezig dus we  kunnen na drie maand wel weer verder kijken en dan ook inderdaad over gaan  op IUI....nou gelukkig maar.Durf alleen niet meer te hopen al zo vaak veranderd!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ja we zien wel wat de volgende rondes ons brengen...moet in ieder geval volgende week donderdag ongi worden(hopelijk niet) hahhahaha

Veel sterkte meiden met wachten,klussen,balen of wat dan ook...ooit lukt het ons wel!!!!!!!

Veel liefs Truida

Hoi

Wat een baal dag zul je gehad hebben. Wachten en wachten je wordt er toch helemaal niet blij van Ik hoop voor jullie dat er vanaf volgende maand toch echt een nieuwe stap wordt gezet.

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan