gesprek gehad bij de huisarts

A

Anoniem

Guest
nou gesprek gehad dat mijn leverwaardes te hoog zijn nu weer bloed moeten prikken op hepatites a b en c, uitslagen van pfeiffer en cmv waren nog niet binnen..

tja en dat ik nog niet ong ben ja hij sluit een zwangerschap nog niet uit nou geloof dat ik het na 4 negatieve zwangerschapstesten niet meer geloof!!!!moet het loslaten niet te veel mee bezig zijn,na een jaar gaat tie pas verder kijken dus met andere woorden wachten tot september..
En ondertussen ook maar afwachten wanneer ik ong word of niet nou ik ben er ff helemaal klaar mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pfff meid!leef met je mee hoor!!hoop dan voor jou dat je natuurlijk zwanger bent maar anders dat je snel ongi wordt!
liefssss

Begrijp goed dat je er helemaal klaar mee bent! Wat een vervelende situatie. Als je ha een zwangerschap niet uitsluit, waarom test hij je dan niet hierop? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en niet hoeft te wachten tot september, want dat duurt echt nog lang! Succes!

Balen dat je huisarts niet wat meer meeleeft! Hoop dat je snel ongi wordt, heb je tenminste weer wat zekerheid! Al die negatieve testen zonder ongi schieten ook niet op...
Snap heel goed dat je overal een beetje moe van wordt!

Liefs Daisy

Meid wat een rottijd voor je!! Steeds maar geen duidelijkheid dat schiet ook niet op! Laat dan die ongi maar komen dan heb je iig duidelijkheid wat dat betreft. Misschien dat de stress voor het uitblijven zorgt? Zeg maar wat hoor. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!

Liefs ciomama

Hé jakkes meid!

Wat een gelazer zeg! Onzeker dus allemaal! Niks vervelender dan dat! Ik hoop dat je snel ongi zal zijn zodat je weer verder kunt! Of dat je wel zwanger bent natuurlijk!

Terug
Bovenaan