Gesprek gehad op mijn werk

Hallo meiden,

Hier ben ik weer, en mijn gesprek is achter de rug!
Het was een positief gesprek gelukkig, ik heb aangegeven dat ik 3 ochtenden teveel vind. Hij had er begrip voor, de mensen in de zorg worden nu bepaald niet lichter. En in de maand oktober had ik veel avonddiensten en die moest ik gaan ruilen en dat is tot nu toe aardig gelukt. Ik heb ook nog een aantal vakantieuren dus die kan ook nog lekker opnemen.
Ik heb af en toe wel last van harde pijnlijke buiken hebben jullie daar ook weleens last van?
Heb ook het idee dat het mijn banden zijn die even lekker aantrekken zodat frummeltje even kan bungy jumpen hahaha!
Ik ben blij dat het gesprek positief was, want als zwangere kun je nu weleens eenmaal rot uit de bocht komen qua uitspraken hahaha!

Hoop dat met jullie alles goed gaat!
Ik hoop dat ik nu met mijn nieuwe wachtwoord gewoon ieder keer kan aanmelden, want gisteren lukte het weer niet! Het kan toch niet zijn dat je maar 1x per dag kan aanmelden?

Liefs San

hey meid,

Wat fijn dat het gesprek goed ging! harde buiken heb ik vaak alleen na het plassen, maar ik span me ook niet in gedurende de dag, dus dat is niet gek dat ik daar verder geen last van heb. ik hoop dat het inloggen nu beter gaat en anders gewoon ff een mailtje sturen naar de redactie!

liefs xxx

Hai Sandra,

Wat goed dat je een fijn gesprek hebt gehad op werk en dat je uren en/of diensten kan omruilen. Dat scheelt weer. Mischien nog even lekker wat uurtjes opnemen zodat je echt kan uitrusten maar fijn dat ze met je mee denken en begrip hebben.

Pas wel op met harde buiken, het is een signaal van je lichaam dat je rustiger aan moet doen, doe dat dan ook hè?! Ik heb er alleen last van als ik me in span, een heel stuk heb gewandeld of tèveel heb gedaan in het huishouden maar aangezien ik al 100% thuis zit en niet veel hoef, valt het tot nu toe heel erg mee.

Nee hoor, je kan vaker als 1 maal per dag inloggen, zou geen probleem moeten zijn. Ik log nooit uit maar ik hoop voor je dat het nu weer goed gaat met inloggen en aanmelden.

Fijne avond. Liefs Lynn.

Wat fijn dat het gesprek goed ging. Dat is een opluchting.

Ik blijf gewoon altijd aangemeld, log me niet uit. Gaat tot u toe goed.

Ik had vorige week even last van harde buiken. Nu niet meer. Als ze niet te lang blijven aanhouden en te vak koen kan het geen kwaad. Anders even bespreken met de verloskundige.

Gelukkig, er zijn dus ook nog aardige werkgevers... Was vandaag nog even op school om de sfeer te proeven, zo de eerste dag na de vakantie. Heel leuk, maar ook heerlijk om te weten dat ik niet meer hoef...

Ik werk ook in de zorg (gelukkig geen avonddiensten) maar ik heb kunnen regelen dat ik halve dagen werk. Dit omdat ik veel migraine aanvallen heb waardoor ik 's middags moet rusten.
Ik krijg echter ook last van mijn buik als ik veel moet lopen e.d.

Fijn dat je werkgever goed reageert! Dat is soms wel anders!

Liefs

Wat fijn dat het gesprek goed ging! Super dat ze met je meedenken. Ik heb de laatste week erg last van veel harde buiken, maar ik denk dat het een teken is om (nog) rustiger aan te doen... Erg vervelend, maar niet zorgwekkend (in mijn geval verwacht ik).
Raar dat je steeds problemen hebt met inloggen! Log je in vanaf mobiel of computer?
X

Hoi December mama,

Bedankt voor je berichtje, ja dat is bij mij ook het geval maar ik heb er nog 2 rondlopen. De oudste wordt in oktober 8 en de jongste is net 5. En die vragen ook de nodige aandacht!
Maar ze gaan allebei lekker naar school komen tussen de middag lekker thuis eten en gaan dan weer naar school en na 15.15 uur spelen ze altijd heel graag buiten.
Ik heb mijn werktijden nu lekker aangepast en kijken wat dat gaat doen en geeft het geen verbetering dan stop ik met werken. Ach ze hebben geen klagen vind ik dan ik heb toch dan tot 25 weken doorgewerkt,

Ik log niet in via mijn mobiel maar heb nu mijn wachtwoord veranderd en tot nu toe kan ik er telkens weer in, dat is toch fijn!

Groetjes San

Terug
Bovenaan