Gesprek gehad

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben net terug van mijn gesprek in het ziekenhuis. Was helemaal geweldig. We mogen direct beginnen. Heb meteen een inwendig onderzoek gehad. Dat was allemaal goed. Ook hebben we allerlei papieren meegekregen voor de onderzoeken. Bloed, urine en zaad. Maar daar verwacht ze geen problemen. Ik moet nu bloed laten prikken als ik ongesteld ben en dan belt zij over drie weken voor de uitslagen. Als alles goed is kan het zijn dat ik dan ook al meteen mag komen om verder te gaan en dan zou het kunnen zijn dat ik ook al meteen kan beginnen met de hormoonbehandeling.

Ze vond het helemaal leuk om ons weer te zien en we hebben dus wel een uur gepraat. Helemaal geweldig en ze zei ook nog dat het nu niet echt druk is dus we hebben goede hoop dat we snel kunnen beginnen.

Geweldig he.

Groetjes
Inge

Echt helemaal geweldig dat het allemaal zo goed gaat. En wat een fijn ziekenhuis dat ze er weer helemaal voor gaan met jullie samen. Moet echt helemaal super zijn. Nou het begin is weer gemaakt. Nu nog even doorzetten en dan hopen dat er snel resultaat is. spannend!!

liefs Linda

Jippie!!!!!! Wat een goed nieuws!
Wat zul jij je heerlijk voelen vandaag.

Succes de komende tijd, ik ga ontzettend voor jullie duimen!

Groetjes, Karin

Hoi Inge,

wat een goed nieuws zeg!! Ik hoop dat je gauw kunt beginnen met behandeling. En dat je uiteraard maar gauw zwanger mag worden!

Liefs Debby.

Hoi Inge

Nou dat is zeker goed nieuws zeg!!!!!!
Fijn dat ze jullie weer zo goed hebben opgevangen, dat geeft je weer veel vertrouwen.
Meid ik ga heel hard voor je duimen!!!!

Veel succes!!!

Groetjes Naomi

Hoi Inge

Nou dat is zeker goed nieuws zeg!!!!!!
Fijn dat ze jullie weer zo goed hebben opgevangen, dat geeft je weer veel vertrouwen.
Meid ik ga heel hard voor je duimen!!!!

Veel succes!!!

Groetjes Naomi

Wat een goed nieuws.
Ik hoop voor jullie dat het allemaal heel snel gaat, ik zal duimen en af en toe een kaarsje laten branden.

Liefs Saskia

Wat een geweldig nieuws!
Ik ben echt blij voor je!
Veel succes,
Laura

Terug
Bovenaan